Tux Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Jag fick ett mejl från McDonalds (media@mcdonalds.com). Där det står: Hej Tux, visst finns du på GTAsajten.com? Ja, jag tänkte bara informera om att en komet är påväg mot GTAsajtens forum, så varna alla där, och ta skydd! MVH, McDonald\\\'s Fattar inte om det ska vara ett skämt eller om nåt spännande är på väg till forumet? Redigerad 6 februari, 2006 av Tux 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Nu fick jag det också! Skumt. Kankse är en ny verision av forumet på väg. Redigerad 6 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Fick också det. Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Tja, folk säger ju att McDonalds ska bli allas våran död. Ring-a-ding-ding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Fick oxo ett idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Haha skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Har inte fått något :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Oww..Jag har inte fått.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Inte jag heller! Står det likadant i alla förutom nickname? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Börjar lukta skämt här eller vad tror ni?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Börjar lukta skämt här eller vad tror ni?. JAG TROR DET ÄR HELT SERIÖST! Vi dör allihopa Vad fan tror du? Lätt för en komet att slå ner i ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 JAG TROR DET ÄR HELT SERIÖST! Vi dör allihopa Vad fan tror du? Lätt för en komet att slå ner i ett forum. Vadå komet är det något nytt virus?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag har inte fått nått tror jag, har inte kollat den gamla mailen, tror det var den jag regristreade mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vadå komet är det något nytt virus?? . http://images.google.se/images?hl=sv&q=kom...ing&sa=N&tab=wi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 . http://images.google.se/images?hl=sv&q=kom...ing&sa=N&tab=wi Hur ska den träffa just gta sajten det verkar weird :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Hur ska den träffa just gta sajten det verkar weird :S Vet du helt ärligt inte vad en komet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Nu fick jag mailet! EDit: Jag fick inte från media@mcdonalds.com mitt mail kom från media@mcdonalds.se Redigerad 6 februari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Fick också mailet nyss, från media@mcdonalds.se .... vi kommer alla att dö Redigerad 6 februari, 2006 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 'Ze fuck! Någon har en vän/släkting som arbetar på McDonald's och har lånat ut emailen till denne någon, det är min fullkomligt korrekta teori och ni bör alla hålla med om ni inte vill bli träffade av kometen. Oskar Stordräparn är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Alla som får mailet kommer att bli bannade, och kometen existerar inte, den är bara en symbol för att ni alla åker iväg på den på en och samma gång. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts