Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vilkar kollar på denna serie? Tycker ni att den är bra? Jag kollar på den. Den är faktiskt ganska bra. Det trodde jag inte när jag skulle se den första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Musik, Film & Grafik - forumet någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Musik, Film & Grafik - forumet någon ? Ojj! Jag tänkte inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag såg kärringen på reklamen, räckte för mig, "verkade" inte vara nåt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Det verkar väldans tråkigt. Speciellt efter som prisonbreak är samtidigt.. så det är inget som lockar, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det är bra för att va på fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det verkar väldans tråkigt. Speciellt efter som prisonbreak är samtidigt.. så det är inget som lockar, nej. Nej, det gör dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Min morsa glor på det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Min morsa glor på det ... Bara för det är en tant/dam/kvinna som är president..? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Bara för det är en tant/dam/kvinna som är president..? lol Ja självklart, vi är alla koruppta i familjen vettu. Nej men vad tror du? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det verkar väldans tråkigt. Speciellt efter som prisonbreak är samtidigt.. så det är inget som lockar, nej. Commander in Chief - 20.00 Prison Break - 21.00 Skiljer det inte en hel timme där eller? Jag ser på det och det är väl helt okej. Kunde ju varit bättre och så är presidenten för mesig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Sett reprisen(?) på lördagar ibland, men aldrig hela avsnitt. Tycker inte den verkar som en kul serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts