Jump to content

NU ÄR JAG SÅ TRÖTT!

Anathema
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 143
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag ser inte "svennar" som något nedvärderande, och det är det ordet jag använder för folk som kommer från Sverige när jag pratar med folk och så.

Jag kan kalla mina invandrarkompisar för blattar utan att de tar åt sig, varför skulle de när de vet att jag inte menar något illa?

SlewME: Jepp, de har svårt att anpassa di. Det är Sveriges flyktingpolitiks fel, de är ju knappast födda onda, eller vad tror du?

Jag orkar inte ta någon sorts politik-debatt, de kunskaperna har jag inte men jag anser att vi kan hjälpa de som kommer hit med problem mycket bättre än vi gör idag.

Så bara för att du tycker att det inte är nedvärderande så är det okej att använda?

Dom fick Nogger black till Nigger black eller nått, Självklart var det det som GB tänkte på när dom skapade vanliga Nogger...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NU ÄR JAG SÅ TRÖTT! (som titeln säger)

På alla idiotiska invandrar barn SPECIELT somalier och araber.

Idag i skolan så börjar en jävel i skolan att hålla på med folk, han tar folks grejer och ska slåss.

Säger du emot så får du höra "EJJJJJ LÄÄN SKA KUTTA DIG SKA KNULLA DIN FAMILJ VÄNTA TILLS MIN KUSIN KOMMER"

De är alltid hos rektorn, wtf dude(mennar inte the dude) varför stänger de inte bort de från oss "normala barn".

Man orkar inte gå till skolan. Visst får de straff men hjälper det, nepp.

Så var dagen slut, var påväg hem och en somalier även han ett problem barn fick förbi mig, fick spott på byxorna och en box på armen. Jag vände mig om från att ge en box på näsan, men de blir jag samma jävla skit som de.

Gick till rektorn, han ställde till med problem för honom och skulle ringa polisen

(inte första gången den här killen var bråkig)

Och invandrar barnen undrar varför "svenskarna" är "rasistiska" mott de.

Fy!

Ta mig inte fel, jag är själv son till en invandrare men jag har aldrig gjort detta någonsin och kommer aldrig att göra det.

Tack för att jag fick skriva av mig.

Jag kokar av arghet(kan man säga så?) just nu. :P

Stå upp för dig själv istället för att grina på ett jävla forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den skolan jag går på är lite mindre än 1km från en annan grundskola. Och den är större än den jag går på. Så vi måste ha hemkunskapdär.

När jag och mina kompisar kom dit så kommer en liten kaxig tjej (flera år yngre än mig) och frågar: "går ni på denna skolan?" Och vi svarade "nej" då sa hon: "jävla töntar" då började hon och hennes kompisar kasta snöbollar mot oss men vi brydde oss inte och ställde oss utanför salen vilket var utomhus. Då kommer tjejerna med alla killar i sin klass och så står dom 40 m i från oss och skriker: "Jag ska knulla era mammor!" "Era pappor är ballögda" som islkna vargar, dom var helt uppskruvade. Dom kan inte vara riktigt normala, och jag såg bara en svensk i den högen och dom var ungefär 15 stycken.

"Din mamma" snacket är bara töntar som säger för att dom inte har något annat att komma med och kan inte hålla sig till disskutionen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NU ÄR JAG SÅ TRÖTT! (som titeln säger)

På alla idiotiska invandrar barn SPECIELT somalier och araber.

Idag i skolan så börjar en jävel i skolan att hålla på med folk, han tar folks grejer och ska slåss.

Säger du emot så får du höra "EJJJJJ LÄÄN SKA KUTTA DIG SKA KNULLA DIN FAMILJ VÄNTA TILLS MIN KUSIN KOMMER"

De är alltid hos rektorn, wtf dude(mennar inte the dude) varför stänger de inte bort de från oss "normala barn".

Man orkar inte gå till skolan. Visst får de straff men hjälper det, nepp.

Så var dagen slut, var påväg hem och en somalier även han ett problem barn fick förbi mig, fick spott på byxorna och en box på armen. Jag vände mig om från att ge en box på näsan, men de blir jag samma jävla skit som de.

Gick till rektorn, han ställde till med problem för honom och skulle ringa polisen

(inte första gången den här killen var bråkig)

Och invandrar barnen undrar varför "svenskarna" är "rasistiska" mott de.

Fy!

Ta mig inte fel, jag är själv son till en invandrare men jag har aldrig gjort detta någonsin och kommer aldrig att göra det.

Tack för att jag fick skriva av mig.

Jag kokar av arghet(kan man säga så?) just nu. :P

Heh...

Upplevde något liknande i fredags.

Var på fest, och stod mitt i danslokalen, och plötslig började någon klämma mig på häcken. Vände mig om och fick se en arabjävel, som började kuta iväg så snabbt hans ben kunde bära honom. Sen fick jag se hur blatten tog tag i, och bar iväg med en kvinnlig klasskamrat. Vid utgången såg jag henne lipandes.

Det roliga är att jag fick för mig att han var en av hennes vänner, i och med att hon garvade i början då han bar omkring på henne, så jag lät bli att konfrontera honom.

Nästa gång blir det brutet näsben som gäller för den saten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I fredags blev jag nerslagen av en invandrare :P

Det är säkert bara för att han gillar muffins!

Jo jag har också kännt så där som du. PÅ min lågstadie skola var det rätt så många stöddiga invandrare. 90 % av alla som var stöddig var invandrare eller hade invandrare som skulle hjälpa dom.

Tycker fan att reglerna bör vara hårdare för folk som flyttar hit. Iallafall det första året. Jag menar om de ska få bo i Sverige ska dom fan och med sköta sig!

Till sist vill jag säga: Jag är inte rasist.

Btw: Varför får man säga vitlök när man inte får säga negerboll :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker fan att reglerna bör vara hårdare för folk som flyttar hit. Iallafall det första året. Jag menar om de ska få bo i Sverige ska dom fan och med sköta sig!

Tycker jag med, Invandrarna har ju bevisat att det behövs. Och tyvärr får alla invandrare lida för att en del håller på.

Btw, Du får väll gärna säga brunboll?

Redigerad av Crille_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...