Colan K Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag har aldrig nånsin haft nåt emot invandrare.. inget problem. En del kan ju vara uppkäftiga, men det är jag också.. peka finger åt 4 killar för jag misstolka det hela, dom började jaga mig men lyckades gömma mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Själv har jag aldrig åkt på stryk, för jag passar mig med att hålla på med invandrare. Men dom invandrare som slåss och härjar är så jävla jobbiga, samma sak med svenskarna som gör det! Stör mig också på svenskar som tagit till sig "blatte-svenskan", så jävla jobbigt! "Ey, kaxar du, vaa?" Kort sagt, jag stör mig lika mycket på svenskar som härjar som på invandrare! Vi har en som heter Bajram på våran skola. Han håller alltid på sådär. han går fram till en och säger "Du!" eller "Ey, du kaxxig". Irriterande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 På min skola finns det..hm.... 3 invandrare. varav alla snackar ren östgötska. så jag har ingen åsikt alls om det här. fast nånstans inom mig säger en liten röst, att ni..hmm.. drar alla invandrare över en kam? and I think that's true, actually. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Aja, men har ni hört talas om Rinkeby, Tensta, Botkyrka och Fagersjö? Där finns det mycket invandrare som håller på så där Men själv är jag invandrare, så när jag går förbi, spelar jag skön. Tro mig, om det nån gång är nån invandrare som håller på med er, kolla alltid på dom, och låtsas att ni är tuffa. Då kommer dom inte mobba er eller hålla på. Exakt, vissar man sig svag är det stryk. MEN! det är inte invandrare som ställer till allt, allt bråk har inte med invandrare att göra. Jag blev mordhotat av en svensk för att jag var svart skalle, vafan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Exakt, vissar man sig svag är det stryk. MEN! det är inte invandrare som ställer till allt, allt bråk har inte med invandrare att göra. Jag blev mordhotat av en svensk för att jag var svart skalle, vafan. Givetvis hotar svenskar också precis som invandrare - jag menar, vi alla är människor. Men om man sätter sig in i en invandrares situation så kanske man förstår att det inte alltid är så lätt, språket, kulturen och fördomar osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag går på en skola där det är både Svenskar och Invandrare. Alla är schyssta. Det är ingen som är liksom "EYY DOOO! JAG SKA KALLA MINA KOOSINER!!!". Det finns ju nån men dom är alltid schyssta. Dom skojjar liksom bara... Innan hade vi väldigt många invandrare som Skolkade, Rökte, Var kaxiga, Uppkäftig och kanske kunde jaga dig. Men det är slut på sånna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Det här med rasism har gått så jävla överstyr! 88:Black blev kallad rasistisk bara för att den har "Black" i namnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Jag går på en skola där det är både Svenskar och Invandrare. Alla är schyssta. Det är ingen som är liksom "EYY DOOO! JAG SKA KALLA MINA KOOSINER!!!". Det finns ju nån men dom är alltid schyssta. Dom skojjar liksom bara... Innan hade vi väldigt många invandrare som Skolkade, Rökte, Var kaxiga, Uppkäftig och kanske kunde jaga dig. Men det är slut på sånna. Trodde att det skulle vara så nu i en ny skolan (närmare) lite mer än hälften är invandrare och alla är med bra betyg. Det är alltid hos rektorn, för att hjälpa han. Men så kom det en våg på ungefär 10pers. Fyfan OBS! jag snackar bara om ungefär 8-9 personer av 3x90 12x90 som endast är sådana. Restena har jag aldrig sett tjaffsa med varandra utan har huvuden i böcker hela rasterna. Redigerad 6 februari, 2006 av Anathema Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Är det inte typ en 4:del som är invandrare där? Det är mer än 50% invandrare i Malmö Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Det är mer än 50% invandrare i Malmö Jag är förmodligen 0,001% av dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 På min skola finns det mängder med invandrare, vet ej om det är att tilläga att på denna skolan finns HP- och OP programmet som är kända för låga intagningspoäng. Jag själv hade 160 poöng över int. poängen så ingen IG-nisse här. Min klass består ca 50% av antingen första eller andra generationens invandrare. De flesta på skolan är väldigt trevliga och jag har många utländska vänner men sen finns de ju dom som däremot skolkar och ställer till med besvär och eftersom dessa inte är från Sverige från början får man en väldigt dålig syn på invandrare. Om du ser ett gäng på fem invandrare som smäller en ruta eller vad som helst tänker man ofta "Jävla invandrare". Men sen finns det ju tusentals invandrare som sitter hemma vid samma tidpunkt och tittar på tv som vilken Svensson som helst. Sen är det ju också invandrare från Turkiet eller andra mellanöstern stater som man tänker på när man hör invandrare. Men vi hade en jättetrevlig italienare som var här och fick igång vårat internet häromdagen. Och de flesta som invandrar, och begår flest brott, är faktiskt finnarna. Bäst att köra ut dom för deras kultur verkar vara farlig för oss... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 http://img482.imageshack.us/img482/7306/arne22na.jpg http://img482.imageshack.us/img482/804/arne17df.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag stör mig sjukt mycket på alla invandrare som säger att alla svenskar är rasister. Jag brukade höra det ganska ofta också. Fast det var inte jag som blev kallad rasist, Det var när vi (Jag och mina kompisar) bråkade med andra då sa mina kompisar ofta det. :'( Men inte längre (tror jag iaf har inte hört det på länge) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Nu är vi där igen. Jag kommer från Ungern, har en ungersk morsa fast en svensk pappa. Jag är invandrare! Men jag är aldrig i något bråk, svenskarna i klassen umgås hellre med mig än de andra invandrare. Förvånar mig inte. Jag har aldrig ställt till det med bråk. Jag är en helt vanlig person som vill helst slippa bråk, pluggar istället och skaffar mig ett liv än gå runt och slå på andra utan anledning. Hatar du mig? Får du gärna göra....jag bryr mig inte. Redigerad 6 februari, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nu är vi där igen. Jag kommer från Ungern, har en ungersk morsa fast en svensk pappa. Jag är invandrare! Men jag är aldrig i något bråk, svenskarna i klassen umgås hellre med mig än de andra invandrare. Förvånar mig inte. Jag har aldrig ställt till det med bråk. Jag är en helt vanlig person som vill helst slippa bråk, pluggar istället och skaffar mig ett liv än gå runt och slå på andra utan anledning. Hatar du mig? Får du gärna göra....jag bryr mig inte. Jag hatar inte dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Ja, invandrare suger, alla svenskar är så fantastiska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Och de flesta som invandrar, och begår flest brott, är faktiskt finnarna. Bäst att köra ut dom för deras kultur verkar vara farlig för oss... Eller hur. Vägra släppa in folk från Finland. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Det är ett gäng somalier som alltid går i gäng och rånar folk i Rissne där min kompis bor. De snodde hans mobil så några grabbar i klassen gick och letade upp en av somaliebröderna och rånade honom på mobil och plånbok. Heh. Väldigt fel men samtidigt väldigt rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Eller hur. Vägra släppa in folk från Finland. Res "De tre rikernas rös-mur" är vad jag tycker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Eller hur. Vägra släppa in folk från Finland. Oh my.. *Gömmer farmor och farfar på vinden* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts