Jump to content

NU ÄR JAG SÅ TRÖTT!

Anathema
 Share

Recommended Posts

NU ÄR JAG SÅ TRÖTT! (som titeln säger)

På alla idiotiska invandrar barn SPECIELT somalier och araber.

Idag i skolan så börjar en jävel i skolan att hålla på med folk, han tar folks grejer och ska slåss.

Säger du emot så får du höra "EJJJJJ LÄÄN SKA KUTTA DIG SKA KNULLA DIN FAMILJ VÄNTA TILLS MIN KUSIN KOMMER"

De är alltid hos rektorn, wtf dude(mennar inte the dude) varför stänger de inte bort de från oss "normala barn".

Man orkar inte gå till skolan. Visst får de straff men hjälper det, nepp.

Så var dagen slut, var påväg hem och en somalier även han ett problem barn fick förbi mig, fick spott på byxorna och en box på armen. Jag vände mig om från att ge en box på näsan, men de blir jag samma jävla skit som de.

Gick till rektorn, han ställde till med problem för honom och skulle ringa polisen

(inte första gången den här killen var bråkig)

Och invandrar barnen undrar varför "svenskarna" är "rasistiska" mott de.

Fy!

Ta mig inte fel, jag är själv son till en invandrare men jag har aldrig gjort detta någonsin och kommer aldrig att göra det.

Tack för att jag fick skriva av mig.

Jag kokar av arghet(kan man säga så?) just nu. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 143
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

NU ÄR JAG SÅ TRÖTT! (som titeln säger)

På alla idiotiska invandrar barn SPECIELT somalier och araber.

Idag i skolan så börjar en jävel i skolan att hålla på med folk, han tar folks grejer och ska slåss.

Säger du emot så får du höra "EJJJJJ LÄÄN SKA KUTTA DIG SKA KNULLA DIN FAMILJ VÄNTA TILLS MIN KUSIN KOMMER"

De är alltid hos rektorn, wtf dude(mennar inte the dude) varför stänger de inte bort de från oss "normala barn".

Man orkar inte gå till skolan. Visst får de straff men hjälper det, nepp.

Så var dagen slut, var påväg hem och en somalier även han ett problem barn fick förbi mig, fick spott på byxorna och en box på armen. Jag vände mig om från att ge en box på näsan, men de blir jag samma jävla skit som de.

Gick till rektorn, han ställde till med problem för honom och skulle ringa polisen

(inte första gången den här killen var bråkig)

Och invandrar barnen undrar varför "svenskarna" är "rasistiska" mott de.

Fy!

Ta mig inte fel, jag är själv son till en invandrare men jag har aldrig gjort detta någonsin och kommer aldrig att göra det.

Tack för att jag fick skriva av mig.

Jag kokar av arghet(kan man säga så?) just nu. ^_^

Vissa invandrare kan vara jävlig jobbiga och vill jämt ha bråk, Läst lite här o där att det är mest invandrare som är i fängelset osv. Är dom många invandrare i din skola?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår precis hur du känner dig, jag brukar själv tänka samma sak.

De undrar varför de flesta av "oss" tar avstånd mot de flesta invandrare, men det är ju bara för att man stött på alldeles för många invandrare som är av deras stil - uppkäftiga -.

Finns ju också svenskfödda som är likadana, undrar varför vi inte bryr oss lika mycket om dem ?

Men självklart finns det många många schysta invandrare som är som vilken vanlig familj osm helst, som har jobb, och uppför sig.

Men när det kommer till såna skitungar så vill man bara be dem att dra tillbaka dit de kom ifrån.

Jag är inte emot att ta in folk till Sverige, (kommer från en Finsk familj själv." men när de kommer hit och bara ställer till en massa så blir man inte glad direkt.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner igen vad du skriver, så fort en "svenne" ger lite kritik eller nått så blir man kallad rasist.

MEN det finns invandrare som är schyssta och sköter sig men det är väldigt sällsynt tycker jag. (sköter sig= Godkända betyg, inte ute och drar hela nätterna osv)

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du e trött, måste du göra en topic om detta? ^_^

Hoppas den här ska låsas snart

För att han är trött på invandrare som han säger?

Är det bara för att du är invandrare kanske?

Har faktiskt också tänkt på detta. Jag växte upp i en invandrartät skola och endel där var fientliga emot svenskar redan innan de lärt känna oss, de började kasta snö osv. Jag och mina vänner va inte de som gillade att slåss då jag inte anser att våld löser några problem och helt oprovocerat så är vi rasister. Tycker att det är märkligt.

Detta är inget ovanligt och det måste ha blivit uppfostrade med att svenskar ska vara något dåligt för sedan hade jag även kontakt med invandrare som flytt till sverige dvs inte växt upp hör och de var trevliga emot oss. Strange.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag är trött på alla svennar som slåss. Samma sak, eller hur? Inte fan gör jag en tråd för det.

Nej det kanske du inte gör men det är så stor del av invandrarna som slås m.m och vill Anathema göra en tråd om det så får han väll göra det.

Varför är så många medlemmar på forumet så otrevliga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kan väll göra en tråd om han vill. Anathema kanske vill skriva av sig vad som hänt och se vad alla andra tror och tycker om det som hänt honom.

Vardagssnack?

Knarkuzz: Hur orkar du? (svara inte)

nor_adde: jag ser inte mig själv som ev av de otrevliga på detta forumet, men jag är jäkligt trött på alla rasism- och invanrar-diskussioner. Vi kommer ju ingen vart. De som generaliserar och är allmänt trångsynta förändrar sig inte, de andra( behöver inte skriva huyr dom är va?)ändrar sig verkligen inte.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång när jag tänker gå och köpa en glass på ett badhus så backar en invandrare in i mig. Då smäller han till mig och skriker "Eyy passa dig!" Sedan kommer hans kompis och säger "Ja passa dig" och slår till mig. Jag går iväg och dom kollar hatfullt på mig.

Usha. ^_^

Kunde lika gärna varit två svenskar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vardagssnack?

Knarkuzz: Hur orkar du? (svara inte)

nor_adde: jag ser inte mig själv som ev av de otrevliga på detta forumet, men jag är jäkligt trött på alla rasism- och invanrar-diskussioner. Vi kommer ju ingen vart. De som generaliserar och är allmänt trångsynta förändrar sig inte, de andra( behöver inte skriva huyr dom är va?)ändrar sig verkligen inte.

Det är inte så svårt. Det är lika mycket rasiskt mot svenskar som att kalla invandrare för blattar. Varför ska de kalla oss för "svennar" men när vi kallar dem blattar, då är det helt plöstligt fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...