Gäst Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Läs allt ni vill veta här Biopremiär idag, För dom som vart med/hjälp till etc. Törs jag gå hem från biografen idag? 20 minuter kvar tills det startar, Vampyreländet utspelar sig utanför vårt hus, Hjälp... Redigerad 6 februari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Läs allt ni vill veta här Biopremiär idag, För dom som vart med/hjälp till etc. Törs jag gå hem från biografen idag? 20 minuter kvar, Vampyreöändet utspelar sig utanför vårt hus, Hjälp... Den har ju biopremiär den 24:e Februari. Är den från 11 eller 15 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Den har ju biopremiär den 24:e Februari. Är den från 11 eller 15 år? Läs, För dom som vart med/hjälp till, Vi lånade ut vårt hus för att det skulle vara en tant i det och ringa till polisen när dom hörde skrik i grannhuset, 15 år är den från, Men jag får gå ändå, Pga av att vi var så vänliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Läs, För dom som vart med/hjälp till, Vi lånade ut vårt hus för att det skulle vara en tant i det och ringa till polisen när dom hörde skrik i grannhuset, 15 år är den från, Men jag får gå ändå, Pga av att vi var så vänliga Ok. Gött . Ska nog se den. Fyllde 15 för 3 veckor sen . Redigerad 6 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Kanske ser den. Gillar vampyrer, så varför inte? I och för sig så är det några månader kvar tills jag fyller 15, men det borde inte vara alltför svårt att få en biljett ändå. Redigerad 6 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Ska nog se den, brukar inte ha något annat för mig än att gå på bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Hehe typ första skräckisen från sverige sen "Besökarna" typ... Edit: Evil Ed e svensk med... Redigerad 7 februari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hehe typ första skräckisen från sverige sen "Besökarna" typ... Edit: Evil Ed e svensk med... Är Besökarna den filmen när några åker upp till Norrland och en person får något i sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Denna verkar faktiskt vara riktigt bra! Inte som dom vanliga svenska filmerna utan mer av amerikansk standard Måste se.. *Går in på TB/SB* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Den verkar bra! kul med svenska filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Godfather, hur var filmen? Läskig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det ska vara Blödaren riktigt bra svensk skräckis... eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hehe typ första skräckisen från sverige sen "Besökarna" typ... Edit: Evil Ed e svensk med... Det okända, Strandvaskaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Godfather, hur var filmen? Läskig? Läskig? Tja, Läskig och rolig kan man väl säga, Orkar inte berätta något om handligen hära, PM'a om ni vill veta Men, 7/10 får den av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Läskig? Tja, Läskig och rolig kan man väl säga, Orkar inte berätta något om handligen hära, PM'a om ni vill veta Men, 7/10 får den av mig Hehe, jag tyckte den var skön, helst dom där hundarna. Fast, jag tycker skräck är fel ord för den filmen, är ju mer komedi faktiskt, skön humor i vissa delar, fast man kan ju undra om det var medvetet eller om det var filmens budget som gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Den har ju biopremiär den 24:e Februari. Är den från 11 eller 15 år? Kommer man kunna se den överallt den 24:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kommer man kunna se den överallt den 24:e? Nej, bara i biografer gillar inte svenska filmer, adrig sett nå bra, förutom beck.. beck går att se på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Nej, bara i biografer Så långt är jag med, faktiskt. Om du inte förstod vad jag menade kanske du får lämna över frågan till någon annan. Men jag kan ju göra det lite tydligare. Kommer den visas på samtliga biografer den 24:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Hehe, jag tyckte den var skön, helst dom där hundarna. Fast, jag tycker skräck är fel ord för den filmen, är ju mer komedi faktiskt, skön humor i vissa delar, fast man kan ju undra om det var medvetet eller om det var filmens budget som gjorde det. Oh yeah, Pillret på golvet, Hunden ropar "Det är mitt!" (:!!! Men lite läskig var den BTW, Kalixbo? Azore: Nej, Men gå förbi din bio och kolla om dom satt upp den på filmlistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Men bläh! Dubbelpost Redigerad 8 februari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts