Arman Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Som ni kanske har sett så finns det en "hel vingad Dodo" eller Full Winged Dodo som den egentligen heter. Jag undrar hur man kan spela med den. 1. Jag har laddat ner det 2. Vilken mapp eller vilket program måste man ha?? 3. ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Du måste ha IMG-tool sen så esätter du dodo mot Full einged dodo sen så startar su och åker till Francis International Airport.Och där är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Som ni kanske har sett så finns det en "hel vingad Dodo" eller Full Winged Dodo som den egentligen heter. Jag undrar hur man kan spela med den. 1. Jag har laddat ner det 2. Vilken mapp eller vilket program måste man ha?? 3. ...? har inte du laddat hem nån mod fören nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 (redigerad) nej Redigerad 26 januari, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Flyger man bättre med den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Flyger man bättre med den??? Nej, utseendet har ingenting med flygbarheten att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Nej, utseendet har ingenting med flygbarheten att göra. ok men det spelar ingen roll jag har lärt mig flyga! tack vare din guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 I "Modding" finns en topic som heter "Ladda hem nya bilar till Gta3" Där kan man gå och kolla . Där finns Full Winged Dodo och en hel del andra bilar . All filar har automatisk installation så det är lätt att instalera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Nej, utseendet har ingenting med flygbarheten att göra. Det gör man väll!!! allafall jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Det gör man väll!!! allafall jag! Jupp... Eftersom planet stiger om den får mer luft under vingarna... Och har den då större vingar så kommer man lättare upp i luften.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 i verkligheten ja... inte i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts