MER Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Härom dagen fick jag för mig att spela VC då jag inte spelat det på länge och sedan skulle jag modda lite och gjorde givetvis backup på filerna jag ändrade. Men när jag skulle köra så gick det inte och när jag då skulle ta backupfilerna så insåg jag att jag glömt spara backup på gta3filen... Det jag undrar är helt kort om någon skulle kunna skicka den bara... Snälla, det vora väldigt uppskattat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Hmm den filen är på 923 244Kb ungefär så jag tror nog det är bättre och instalera om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MER Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Hehe, tänkte inte på det... Det är något krångel när jag försöker installera om också (den hittar inte READMEfilerna fast de ligger just där de ska), så jag skiter nog i det hela... Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 GTA3.imgn åt vice city är ungefär 333 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Du menar väl gta3.dir va? Om det nu är den så har jag lagt till den, men jag tror inte jag har moddat VC.. men du kan ju testa... gta3.rar Redigerad 6 februari, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MER Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Gta3.img menade jag... Eller? Det gjorde jag väl? Det är väl den det finns massor av modeller i? Detta funkar inte, men tack allihopa ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MER Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Ok, jag har fått hjälp och detta kanske låter konstigt men jag behöver själva "gta-vc"filen... Alltså den man trycker på för att spela liksom... Jag vore tacksam om någon kunde lägga upp/skicka den på något sätt! Tack på förhand! Edit: Den måste också vara helt oredigerad! Edit igen: Ok, nu har allt fixat sig (utan hjälp). Tack ändå allihopa! Redigerad 11 februari, 2006 av MER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts