Jump to content

Itressant

quinn
 Share

Recommended Posts

Sluta vara så jävla otrevlig. Orkade inte titta igenom alla dina inlägg men hittade det här. Duger.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=7075&hl=

Men förstår du inte att jag försöker vara så otrevlig som möjligt bara för att jag ska kunna bli bannad så att jag kan dra mig härifrån!

Grym topic jag gjorde va? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men förstår du inte att jag försöker vara så otrevlig som möjligt bara för att jag ska kunna bli bannad så att jag kan dra mig härifrån!

Grym topic jag gjorde va? (w00t)

Det går inte att bli Bannad för tillfället (och tillfället kan var vara för evigt)

Hultenius är upptagen med viktigare saker än forumet...

Men man kan i alla fall bli hybernatad..

men du kan väl skriva et nytt lösen ord nåt i den här stilen dsnglahfbikwehnfpadziosf sen kopierar du det, och ctrl + v på nytt lösen ord fältet och bekräfta nytt lösenord fältet ^_^ senn kopierar du någon annan text och så har du ingen aning om di lösenord B)

Bra Guide? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte att bli Bannad för tillfället (och tillfället kan var vara för evigt)

Hultenius är upptagen med viktigare saker än forumet...

Men man kan i alla fall bli hybernatad..

men du kan väl skriva et nytt lösen ord nåt i den här stilen dsnglahfbikwehnfpadziosf sen kopierar du det, och ctrl + v på nytt lösen ord fältet och bekräfta nytt lösenord fältet (w00t) senn kopierar du någon annan text och så har du ingen aning om di lösenord ^_^

Bra Guide? ^_^

Har hört att moderatorerna kan banna nu. De har tydligen fått den funtkionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay! Shit asså spamtråden Nr 1!!!!11

Seriöst, Varför spamma? Blame shit på han för att han klickade på New Topic och inte på Add Reply, BIG DEAL, Alla gör misstag

Nu coolar vi ner

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...