Azore Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Kan inte alla sluta spamma ner tråden och vänta på att den blir låst istället? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Best topic ever Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Sluta vara så jävla otrevlig. Orkade inte titta igenom alla dina inlägg men hittade det här. Duger. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=7075&hl= Men förstår du inte att jag försöker vara så otrevlig som möjligt bara för att jag ska kunna bli bannad så att jag kan dra mig härifrån! Grym topic jag gjorde va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Men förstår du inte att jag försöker vara så otrevlig som möjligt bara för att jag ska kunna bli bannad så att jag kan dra mig härifrån! Grym topic jag gjorde va? Det går inte att bli Bannad för tillfället (och tillfället kan var vara för evigt) Hultenius är upptagen med viktigare saker än forumet... Men man kan i alla fall bli hybernatad.. men du kan väl skriva et nytt lösen ord nåt i den här stilen dsnglahfbikwehnfpadziosf sen kopierar du det, och ctrl + v på nytt lösen ord fältet och bekräfta nytt lösenord fältet senn kopierar du någon annan text och så har du ingen aning om di lösenord Bra Guide? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Det går inte att bli Bannad för tillfället (och tillfället kan var vara för evigt) Hultenius är upptagen med viktigare saker än forumet... Men man kan i alla fall bli hybernatad.. men du kan väl skriva et nytt lösen ord nåt i den här stilen dsnglahfbikwehnfpadziosf sen kopierar du det, och ctrl + v på nytt lösen ord fältet och bekräfta nytt lösenord fältet senn kopierar du någon annan text och så har du ingen aning om di lösenord Bra Guide? Har hört att moderatorerna kan banna nu. De har tydligen fått den funtkionen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Har hört att moderatorerna kan banna nu. De har tydligen fått den funtkionen. Alldeles riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Alldeles riktigt. Kan du stänga trådar nu också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Bajs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Yay! Shit asså spamtråden Nr 1!!!!11 Seriöst, Varför spamma? Blame shit på han för att han klickade på New Topic och inte på Add Reply, BIG DEAL, Alla gör misstag Nu coolar vi ner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Kan du stänga trådar nu också? Japp, i San Andreas-delen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Forumet behöver fler moderators. Ingen heltäckande mod är ju online nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Forumet behöver fler moderators. Ingen heltäckande mod är ju online nu. Vote Me Spammer, Ohh, yes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Spank my ass and call me Daisy!!! Jag är gratis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Japp, i San Andreas-delen. Dang it Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Spank my ass and call me Daisy!!! Jag är gratis Trådskaparens mamma är gratis Okej, förlåt, förlåt. jag tippar på att det skämtet inte gick hem. sorry för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Trådskaparens mamma är gratis Okej, förlåt, förlåt. jag tippar på att det skämtet inte gick hem. sorry för det. Det gjorde det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Haha! Jag gillar sånna hår trådar mer än vad ni gör. Varningar till; Cyprez: 2/5 P-C: 5/5 (du får dig 2 veckor ban för du verkar fan inte fatta att du ska sluta) Pico: 3/5 I_lol: 1/5 Saffecool: 4/5 Kebab: 1/5 AntiClimax: 1/5 Grattis! Och besluten går inte att överklaga, sug min. bye bye! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts