Gta_Erra Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Tja jag köpte action replay som bara är för gta sa och när jag ska spawna bilar på nåt som de står replace car in cjs garage (stavning) och när jag har gjort de skulle jag till mitt garage cj hus och när jag skulle öppna garaget så lagga hela spelet fast tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Haha har du köpt ett program som gör så att du spawnar bilar ?! vad kostade det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Haha har du köpt ett program som gör så att du spawnar bilar ?! vad kostade det ? Action Replay används inte enbart till att spawna fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Haha har du köpt ett program som gör så att du spawnar bilar ?! vad kostade det ? Det kostar 9 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag köpte det för 99kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha lol..finns moddar där man gör så att bilarna spawnar där du e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha lol..finns moddar där man gör så att bilarna spawnar där du e Playstation2 & Xbox moddar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Njep! det finns inte han tror nog det 'r p[ datorn..Men 90 kr det 'r mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Njep! det finns inte han tror nog det 'r p[ datorn..Men 90 kr det 'r mkt.. 90 kr! Tycker du det är mycket. Du måste vara fattig. *Slänger en krona i chucky.swes hatt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Har De på ps2 inte dator!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Fan vad jag älskar denna tråd. PC-nördarna tycker man är en riktig looser som köper en carspawner program när man kan få det gratis på sin lilla dator. Men det ligger en viss logik i varför man köper skiten. Men det fattar inte dom snåla datornördarna som inte kan gå till en affär och köpa ett spel. Hursomhelst, så skulle jag kolla på skivan om den lagga. Och vara försiktig. Sen skulle det vara lite kul att få reda på versionen av din PS2:a. Redigerad 10 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 90 kr! Tycker du det är mycket. Du måste vara fattig. *Slänger en krona i chucky.swes hatt* Är jävligt tacksam fattas bara 89 kr kvar då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det ska vara en känd bugg med den där carspawner, vet inte om nån löst den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Min carspawner på PS2 fungerar i alla fall alldeles utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts