Shady_4_life Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Hej jag undrar ifall nån vet en "3pg Converter" som e gratis och som e bra? jag ska typ sätta in en Video, eller en film på min mobil, men jag vill ha bättre bild, och med dom konverterarna jag haft så har det blivit jätte kass bild, men om jag filmar direkt från mobben, på dataskärmen så blir det bra bild.. men palla sitta och filma nåt i typ 1 timme eller nåt.. så om du vet en 3pg Konverter som e skitbra och gratis så säg till !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Finns det ingen som vet ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 PV Author Converter är bra. Det är gratis de första 30 dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ok, jag lånar den här tråden för en fråga. Om jag har en film på datorn och vill lägga in den i mobilen, måste man då ha en "omvandlare" som gör om filmen till 3GPP Content ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts