Warmedal Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 De flesta trackers som jag är medlem på (swebits, powerbits, swedvdr osv osv) har bannat klienter som bygger på bitcomet och bitlord. Enda vettiga klienterna är Azureus och utorrent, de två klienterna har nåt sammarbete eller något sånt. Alla trackers bör banna alla klienter förutom azureus och utorrent, funkar bäst så. Bitcomet är den sämsta klienten man kan välja, den drar så extremt på trackern iom att den skickar announce(stavning?) först var 5:e minut, sen var 10:e och var 15:e och så vidare, egentligen ska klienterna skicka announce var 30:e minut. Azureus is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Har skaffat uTorrent nu istället för Bitlord, finns det något sätt att få sakerna jag håller på att ladda ner i Bitlord att fortsätta laddas ner i uTorrent? Jag laddar ner min kompis Håkan och hans bands nya album, som de har lagt upp för nedladdning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Det är inget hinder. Det är alltid fullt. Ändå lyckades jag registrera mig. De bannar användare hela tiden. Det är bara att sätta registrerings- sidan som startsida. Varje gång du öppnar ett nytt fönster kommer det upp. Till slut kommer du lyckas få upp det när de just bannat några användare. Tjoho. Du var inte dåligt smart du! Ändrar på direkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Du var inte dåligt smart du! Ändrar på direkten Annars funkar page update checker för Firefox. När du väl kommer fram, skynda med att fylla i. Jag menar det verkligen. Skynda. Första gången jag kom fram skrev jag på 10 sek och missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Annars funkar page update checker för Firefox. När du väl kommer fram, skynda med att fylla i. Jag menar det verkligen. Skynda. Första gången jag kom fram skrev jag på 10 sek och missade det. Oj! Jag hoppas verkligen att det är en bra sida, om jag nu ska behöva sitta och vakta den som en hök på det här sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Oj! Jag hoppas verkligen att det är en bra sida, om jag nu ska behöva sitta och vakta den som en hök på det här sättet Den är skitbra. Jag går inte in på vad som finns för att slippa varning, men ja, det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Om du nu skulle få upp så att du kan registrera dig, öppna en flik/ett fönster till. För om du nu inte skulle hinna registrera dig, så har du hela registrerings grejen i den andra fliken/fönstret.. Fyll i alla uppgifter, sen går du tillbaka till den förra fliken och uppdaterar eller nått.. sen när du kan regga dig så är de bara att gå till den andra fliken/fönstret och trycka på "registrera" eller va faen de står.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Enda vettiga klienterna är Azureus och utorrent, de två klienterna har nåt sammarbete eller något sånt. Alla trackers bör banna alla klienter förutom azureus och utorrent, funkar bäst så. Ja men, vad bra! Då bannlyser vi all musik på jorden utom techno och afrikansk folkmusik, det funkar bäst så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ja men, vad bra! Då bannlyser vi all musik på jorden utom techno och afrikansk folkmusik, det funkar bäst så. Det där var den sämsta jämförelsen jag har hört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Det där var den sämsta jämförelsen jag har hört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Den är skitbra. Jag går inte in på vad som finns för att slippa varning, men ja, det är värt det. Jag tycker att den har för få torrents, bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Om du nu skulle få upp så att du kan registrera dig, öppna en flik/ett fönster till. För om du nu inte skulle hinna registrera dig, så har du hela registrerings grejen i den andra fliken/fönstret.. Fyll i alla uppgifter, sen går du tillbaka till den förra fliken och uppdaterar eller nått.. sen när du kan regga dig så är de bara att gå till den andra fliken/fönstret och trycka på "registrera" eller va faen de står.. Det här låter som ett väldigt bra tips, men...jag är nog dum, för jag hänger ändå inte med riktigt, trots de ordentliga instruktionerna.. Redigerad 4 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Men jävlar! Det var ingen som sa till mig att det skulle vara en massa läskiga intagningsfrågor på swebits... Jaja, bättre lycka nästa gång för min del då.. Edit: Die doppelte scheisse. Redigerad 4 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Men jävlar! Det var ingen som sa till mig att det skulle vara en massa läskiga intagningsfrågor på swebits... Jaja, bättre lycka nästa gång för min del då.. Edit: Die doppelte scheisse. Läs igenom FAQ så grejar du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Läs igenom FAQ så grejar du det. Själva grejen är ju att jag var lite för seg..Men nästa gång grejar jag det! Bigtime! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts