R2D2 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Men vad i helvete! Jag vill inte har nått sånt här jääävla snack här, köp eran musik eller filmer eller va fan ni laddar hem, era snåååla jävlar. Fy fan TVIII!!, det är sånna som ni som får detta sammhälle att gå dåligt, nu lägger nu fan av med dom här dumheterna BUMMS ! Fan vad sur jag blir, era klåpare, skurkar, banditer !! Tänk på dom stackas film stjärnorna och artisterna, hur faaan hade ni tänkt att dom ska få pengar! Nee jag skojjade bara Bitlord FTW ! Ja, det är ju bra att alla spywareföretag får pengar också. Så använd Bitlord. Eller använd exakt samma program fast utan spyware och en hel del versioner nyare, Bitcomet. Eller använd det bästa, uTorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Får inte upp hastigheten i uTorrent så jag får köra på BitComet (ska försöka fixa det om ett tag dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Men vad i helvete! Jag vill inte har nått sånt här jääävla snack här, köp eran musik eller filmer eller va fan ni laddar hem, era snåååla jävlar. Fy fan TVIII!!, det är sånna som ni som får detta sammhälle att gå dåligt, nu lägger nu fan av med dom här dumheterna BUMMS ! Fan vad sur jag blir, era klåpare, skurkar, banditer !! Tänk på dom stackas film stjärnorna och artisterna, hur faaan hade ni tänkt att dom ska få pengar! Ja jag hade bara tänkt ha uTorrent bara för att tanka hemagjorda, copyrightbefriade technoremixer iaf. Redigerad 29 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag kör med uTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) .uTorrent funkade utomordentligt bra Jävla tur att nedladdningen inte var tvungen att starta om datorn, p.g.a att min onda blåskärm kom fram. Visste inte att det var så Känns rätt meningslöst att säga, men ändå ganska kul fakta för er: Det här var visst min 1300:e post. Redigerad 29 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag hatar de som inte kollar runt efter fler program, utan tar det som finns framför näsan på dem, vilket vill säga, alla Bitlord- användare. Jag använde BitComet tidigare, det var riktigt bra. Men sedan skedde något, så jag fick felrapport så fort jag startade det. Då bytte jag till uTorrent. I samma vända bannade SweBits BitComet, så nu är det uTorrent for good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Men vad i helvete! Jag vill inte har nått sånt här jääävla snack här, köp eran musik eller filmer eller va fan ni laddar hem, era snåååla jävlar. Fy fan TVIII!!, det är sånna som ni som får detta sammhälle att gå dåligt, nu lägger nu fan av med dom här dumheterna BUMMS ! Fan vad sur jag blir, era klåpare, skurkar, banditer !! Tänk på dom stackas film stjärnorna och artisterna, hur faaan hade ni tänkt att dom ska få pengar! Nee jag skojjade bara Bitlord FTW ! Ush ett tag trode jag att du hade en polis pappa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag hatar de som inte kollar runt efter fler program, utan tar det som finns framför näsan på dem, vilket vill säga, alla Bitlord- användare. Jag använde BitComet tidigare, det var riktigt bra. Men sedan skedde något, så jag fick felrapport så fort jag startade det. Då bytte jag till uTorrent. I samma vända bannade SweBits BitComet, så nu är det uTorrent for good. Men åååhh. Bitlord har ju lixom XXX-annonser, det måste man juh ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Men åååhh. Bitlord har ju lixom XXX-annonser, det måste man juh ha --- Jag tycker det är lite småelakt att jag inte får regga mig på SweBits... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 --- Jag tycker det är lite småelakt att jag inte får regga mig på SweBits... Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Varför inte? Fullt förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Yep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Yep. Det är inget hinder. Det är alltid fullt. Ändå lyckades jag registrera mig. De bannar användare hela tiden. Det är bara att sätta registrerings- sidan som startsida. Varje gång du öppnar ett nytt fönster kommer det upp. Till slut kommer du lyckas få upp det när de just bannat några användare. Tjoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag använder utorrent och jag gillar det Men jag har provat en hel del. Även fast utorrent funkar best så toppar jag ungefär 100kb/s Jag har för övrigt 8 mbit från bredbandsbolaget. Mitt internet är allmänt segt över huvud taget. Någon som vet vad jag ska göra för att det ska funka bättre ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Ställ in det så här (Rekomenderas på www.TorrentB****.org Ändra även den port du använder till nått runt 55 000.. Många sidor blockar dom vanliga portarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Går det snabbare utav att ändra dom inställningarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Går det snabbare utav att ändra dom inställningarna ? Vet inte hur du har det inställt, eller var du tankar ifrån men ja, det borde gå snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Azueruz använder då jag, funkar utmärkt de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Tror jag ska testa uTorrent nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Använder Azureus. Testade idag att avaktivera Norton och nu är "Firewalled" borta. Fu Norton. EDIT: Kan man inte göra så att när man har laddat ner nåt i Azureus så stängs datan av sen?... Redigerad 1 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts