Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag har modem, alltså ingen torrent. Snyft. :'( Jävla håla man ska bo i då! Men nejnej 96% av kommunen kan ha bredband, men inte Ante. nejnejdå, aldrig Ante. (Förminskade så ni slipper höra mitt gnäll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jävla håla man ska bo i då! Men nejnej 96% av kommunen kan ha bredband, men inte Ante. nejnejdå, aldrig Ante. (Förminskade så ni slipper höra mitt gnäll) Samma här. Men vi kan ialla fall ha ADSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Samma här. Men vi kan ialla fall ha ADSL. Det är något som du ska vara väldigt, väldigt glad för. väldigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Det är något som du ska vara väldigt, väldigt glad för. väldigt Det är jag . Men jag skulle gjärna ha snabbare. Vi har bara 0.5 MBit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Det är jag . Men jag skulle gjärna ha snabbare. Vi har bara 0.5 MBit. Ja själv hara man ju hela.. vad blir det? 0.0056Mbit. ja nåt sånt iaf. Halleluja! Skryyt ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Ja själv hara man ju hela.. vad blir det? 0.0056Mbit. ja nåt sånt iaf. Halleluja! Skryyt ( ) 0.056. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag använde Azze men jag kan inte påstå att det går snabbt. Jag kommer liksom högst upp till runt 400 KB/s .. liksom jag har 10 Mbits. Jag ska nog byta bredbandssleveratör. P.S: TELIA SUX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag använde Azze men jag kan inte påstå att det går snabbt. Jag kommer liksom högst upp till runt 400 KB/s .. liksom jag har 10 Mbits. Jag ska nog byta bredbandssleveratör. P.S: TELIA SUX! Det beror på antalet seeds och deras anslutning, inte på din anslutning (iaf om du har >0.5mbit). Jag kommer sällan upp i 30kbps, trots att jag har 8mbit. TELIA SUX! har du däremot helt rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vi har Glocalnet. Det är billigt och bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ledsen för bumpningen av den här tråden, men jag kände verkligen inte för att göra en ny. Jag har nu (som en hel del av er förmodligen vet) fått bredband. Självklart måste jag då ha ett torrent program (samma sak som klient väl? eller är det jag som har förståt fel?) Curly visade att utorrent använde väldigt lite minne, så jag tänkte: Go for it!´ Nu är min fråga bara: vilken version ska jag ta? 1.5 eller 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ledsen för bumpningen av den här tråden, men jag kände verkligen inte för att göra en ny. Jag har nu (som en hel del av er förmodligen vet) fått bredband. Självklart måste jag då ha ett torrent program (samma sak som klient väl? eller är det jag som har förståt fel?) Curly visade att utorrent använde väldigt lite minne, så jag tänkte: Go for it!´ Nu är min fråga bara: vilken version ska jag ta? 1.5 eller 1.6? Det är väl onödigt att köra 1.6:an eftersom det bara är en beta. Jag kör uTorrent 1.5 och det funkar prima. Vad har du fått för uppkoppling btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Borde inte denna tråd låsas? om inte säger jag BitComet det funkar suveränt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Borde inte denna tråd låsas? om inte säger jag BitComet det funkar suveränt för mig Nej att diskutera torrentklienter räknas inte som warez-snack. BitComet är bannat på bla SweB***.org så ganska värdelöst, fast jag körde också det förrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Nej att diskutera torrentklienter räknas inte som warez-snack. BitComet är bannat på bla SweB***.org så ganska värdelöst, fast jag körde också det förrut. Samma, körde BitComet förut, men gick över till utorrent när jag lyckades få medlemskap hos SweB***.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag använder uTorrent 1.5 och är nöjd med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Shareaza ffs Världens sämsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 ME use BitComet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 uTorrent är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Det är väl onödigt att köra 1.6:an eftersom det bara är en beta. Jag kör uTorrent 1.5 och det funkar prima. Vad har du fått för uppkoppling btw? Jahaa, såg inte att 1.6:an bara var beta. 1.5 it is Jag har den högsta möjliga hastigheten: 2 Mbit/s. Det suger att bo på landet. Men det är ju synd att klaga, 2 Mbit duger ju gott!* *tycker jag än så länge iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Men vad i helvete! Jag vill inte har nått sånt här jääävla snack här, köp eran musik eller filmer eller va fan ni laddar hem, era snåååla jävlar. Fy fan TVIII!!, det är sånna som ni som får detta sammhälle att gå dåligt, nu lägger nu fan av med dom här dumheterna BUMMS ! Fan vad sur jag blir, era klåpare, skurkar, banditer !! Tänk på dom stackas film stjärnorna och artisterna, hur faaan hade ni tänkt att dom ska få pengar! Nee jag skojjade bara Bitlord FTW ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts