nexus Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Villke e de snabbaste torrent programe.... Jag har testa= BitLord, Bittorent, ABC men fins de nage battre program en dom 2 Redigerad 5 februari, 2006 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 BitComet Azureus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 . utorrent är najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Me like Azureus and utorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Snabbheten hänger nog mest på trackern, den man laddar ned ifrån och vad man själv har för lina. Själv använder Jag BitTornado iaf BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Bitcomet ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Azureus ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Bitcomet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 . http://www.utorrent.com/ µTorrent, din förbannande rättighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Jag kör iallfall BitComet på de snabbare datorerna. µTorrent på de segare datorerna. Redigerad 6 februari, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 BitComet för dom snabbare datorerna. µTorrent för dom segare datorerna. Har uTorrent på alla mina datorer och vill inte påstå att mina datorer är sega. Ta denna till exempel, 3.0Ghz, 1GB ram 360GB S-ata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 BitComet för dom snabbare datorerna. µTorrent för dom segare datorerna. Öhh! spela roll vilken dator man har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Har uTorrent på alla mina datorer och vill inte påstå att mina datorer är sega. Ta denna till exempel, 3.0Ghz, 1GB ram 360GB S-ata. Nej, det du har är ingen seg dator.. Men det jag nämde är hur jag har det hemma iallafall, var otydlig där så jag redigerar mitt gamla inlägg. Redigerad 6 februari, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Azureus är ett av de som tar mest minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Apelsinen 4 teh w1n! Allså, BitComet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) uTorrent för fulla gubbars skull. Här är en liten anledning; Edit: Dumma bild. Redigerad 6 februari, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Bitcomet ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Är jag ensam med BitSpirit? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Är jag ensam med BitSpirit? :'( Kanske. Jag använder BitLord. Redigerad 6 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 BitComet. På vissa tar det ett tag innan den börjar, först börjar den med 1kb/s, sen går den sakta uppåt, och den går typ aldrig över 60kb/s. Har 10mbit. (Laddar förstås ner lagliga saker ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts