Officer Hernandez Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hej! Jag laddade ner GTA: SA alldeles nyss, men det funkar inte. Vad kan jag göra för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vänta lite? 1: Menar du MTA:SA eller själva GTA:SA? För om de är det sistnämnda så är det emot forumets regler att prata om sånt... 2: Vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Alltså..... Då jag ska starta det så går det som det ska, men efter ett par sekunder så står det någonting om att det "måste vara installerat" eller nåt sånt... Hur skulle det INTE kunna vara det då jag installerade nån minut tidigare?? Och själva GTA: SA startar inte heller, men det håller jag på att installera om. Edit: Det är MTA: SA jag laddade ner, skrev fel. Redigerad 5 februari, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Skulle tro att ...Fan minnesförlust...Ajadet fixar nog sej själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Alltså..... Då jag ska starta det så går det som det ska, men efter ett par sekunder så står det någonting om att det "måste vara installerat" eller nåt sånt... Hur skulle det INTE kunna vara det då jag installerade nån minut tidigare?? Och själva GTA: SA startar inte heller, men det håller jag på att installera om. Edit: Det är MTA: SA jag laddade ner, skrev fel. Okej! Men testa installera om båda! kanske funkar då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Okej! Men testa installera om båda! kanske funkar då! Nä, det funkar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Hmm.. Vet inte riktigt vad du ska göra! Ingen annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Det får inte vara moddat och inte heller nån annan version än 1.0, då ska det funka. V1.0 är den som INTE har no-hot-coffee bl.a... (jag antar att du tankat hot coffe, din lille snusker, och att det är därför det inte vill funka... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Javve_86 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag hade samma problem. Programet behöver en extra dll (c++ runtime). namnet på dll filen kan du se om meddeladet kommer fram, kan laddas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts