MaTTe_Gta Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 På byggarbetsplatsen. Tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Tack !!! Sätt ut en screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Hur laddar man ner vc moden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skejtnisse Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 här finns den annars...med självinstaller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Hur tar man bort moden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Har du inte gjort någon backup så kan du kyssa dit arsle adjö och installera om skiten...fast när jag glömde göra backup( :"> ) så instalerrade jag om det och då hadde jag mina save filer men inte moden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Har du inte gjort någon backup så kan du kyssa dit arsle adjö och installera om skiten...fast när jag glömde göra backup( :"> ) så instalerrade jag om det och då hadde jag mina save filer men inte moden Men jag fick en backup med moden. Fast Jag tar nog och sparar mina sparfiler och installerar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts