skribb Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 fy, vilka fula loading screens...nåja jag håller på med en 'expansion' till vc modden, nämligen jag ändrar allt där det står liberty city å sånt...ska ändra ågra skins till vc skins också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 fy, vilka fula loading screens...nåja jag håller på med en 'expansion' till vc modden, nämligen jag ändrar allt där det står liberty city å sånt...ska ändra ågra skins till vc skins också Har du fått tillstånd av VC-modens skapare att ändra på modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 jag har inte ändrat på moden jag sa ju expansion vilken jag kommer behålla privat innan jag frågar om dom kan lägga till det i v 1.2 eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 VAD NI EN GÖR INSTALLERA DEN INTE!!!!!!!!! ETT VERKLIGEN SUGANDE MOD! fult och jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 håll käft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 är det så svårt att lägga up några screens eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 (redigerad) Här finns screenshots. http://medlem.spray.se/sajten5/vicecitymod/ - Totalt 28 screenshots Här finns alla bilderna zippade men det verkar vara nåt konstigt när man försöker ladda ner den. Överblick över alla screenshot Redigerad 2 februari, 2003 av anders2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Snälla snälla snälla kan inte någon berätta så noga det bara går hur jag intsallerar för jag fattar inte tysk read mee Jag skulle bli vä'ldigt tacksam mot den/dom som hjälkper mig för jag vill mer än allt att denna modden skall funka hjälp mig snälla hur installerar jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Vad är detta för ett coolt sikte?? Bazooka eller?? Men har denna någon egen funktion eller är det likadant som om man slår nån med baseball trä?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Vad är detta för ett coolt sikte?? Bazooka eller?? Men har denna någon egen funktion eller är det likadant som om man slår nån med baseball trä?? Svar1: Kolla denna bild så vet du nog vilket vapen Svar2: Det är samma funktion som baseball trä´et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 dubbeklicka på installern så isntalleras det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Vet någon vilken bil motorcyceln är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 diablo stallion tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 diablo stallion tror jag Är det? Tack då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 Har ni hittat "bigfooten"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 (redigerad) Vad är en bigfoot GTA3 freak?? För övrigt skitskojig mod, skall inte avinstalleras av mig i alla fall!! skit cool!! Bansheen är så j*vla snabb nu altså!! Redigerad 5 februari, 2003 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Har ni hittat "bigfooten"? vart e den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jag gillar den inte !! Har han som gjort modden gjort bilarna själv?? För jag har haft dom flesta bilarna som man fick med förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 vart e den ? På byggarbetsplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 håll käft det suger gunnars balle,moden suger och bilarna har så fula färger så det inte är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts