LunCh Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 alla som har laddat ner gta vice city moden kan diskutera den här ladda ner modden Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 VC mod !?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Vafan , VC mod???? sidan funkar inte heller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 vaddå för vc mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Nu fungerar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) hmm, verkar fet... Jag håller på att ladda hem den nu EDIT. ===================== Råkade skriva p istället för å Redigerad 27 januari, 2003 av DeLtanaToR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 WOW , super häftigt måste downloada genast!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jag håller på och laddar ner den nu (har inte heller sett den förut)! Men vad tyckte du om den då LunCh, du som har testat den, var den bra eller??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 den var rätt tuff man håller ju m16 med en hand när man skjuter då kan man springa runt poliserna man röjer fet jävligt tuffa bilar men när ni har laddat ner den så måste ni välja vc skinet för alla andra skins är cp för dom har lagt in t-shirt filen men det är lärt att ficksa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Men använd IMG tool å installera den gammla player.DFF filen ladda ner den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 aaa.. jag hade den.. men tog bort den.. såg 2 nya bilar.. en bubbla.. skön.. o polisbilarna sg monga ut.. svarta o gråa.. vad gjorde jag för fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Hur gör man om man vill ah bort den sen då?? Håller på att tanka... Föresten vilken bil ersätter MCn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Tråkig sak. MC är buggar... På polisbilarna står det LCPD, å de ska väl stå VCPD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Vaddå mc buggar?? kan man inte köra dom och om man tar dom upp lika mycket plats som en vanlig bil då fasten det är osynligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Vaddå mc buggar?? kan man inte köra dom och om man tar dom upp lika mycket plats som en vanlig bil då fasten det är osynligt?? Dom flesta MC är så fula å titta hur dom styr, men nåja. Ja ska testa den där grejen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 ser coolt ut...men någon borde verkligen ändra på LCPD till VCPD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Vilka jävla filer skall jag extrahera då?? Förklara för mig detaljerat så är ni snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 kan nån lägga upp lite screens på vc modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 när jag ska ladda ner den kommer det en ruta va händer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 installera den igen.. nu funka det=) snygga bilar.. manana va typ snyggast (men sämst) Diablon va go mä.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts