I lol Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Lite onödit men.. Hur Skriver Man ÅÄÖ åäö på en engelsk dator? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Kopierar ifrån en svensk sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 ¨ + o = ö ¨ + a = ä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (knappen med ^) och sen A eller O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) (knappen med ^) och sen A eller O Men du.. På engelska tangentbord så är ^knappen } . Svenskt: ^¨~ Engelskt: }] Redigerad 5 februari, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Håll in ALT och tryckt SHIFT? sen tryck där å ä ö är på ett svenskt tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 . å = alt+134 ä = alt+132 ö = alt+148 eller å = alt+0229 ä = alt+0228 ö = alt+0246 BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Gör så som brodd sa det funkar tryck alt +shift sen [ ' ; på det engelska tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nice! det var verkligen en tråd jag behövde! Ska nämligen till min syrra i Wales på påsklovet, såå. Jag vill tacka I Lol för tråden! //Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts