friza Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ja har köpt spelet o ladat o allt men ja kan inte loga in det (yours passwoed or akunt is incorekt) fast de e inte de kan nån fixa en sida åt snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Stavning FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Gör om gör rätt. "Jag har köpt spelet och installerat klart det men jag kan inte logga in. Det står "Your password or account is incorrect". Men det är inte det, snälla, vet någon någon sida som kan hjälpa mig?" Redigerad 5 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
friza Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Gör om gör rätt. "Jag har köpt spelet och installerat klart det men jag kan inte logga in. Det står "Your password or account is incorrect". Men det är inte det, snälla, vet någon någon sida som kan hjälpa mig?" Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har du gjort ett account? http://www.cityofheroes.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
friza Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
friza Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har du gjort ett account? http://www.cityofheroes.com/ Testa själv användarnamn:är werty99 lösen:qweasdzxc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Testa själv användarnamn:är werty99 lösen:qweasdzxc Göra ett nytt och testa igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Kolla in support på sidan, där lär det ju stå vad du gjort för fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
friza Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
friza Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Kolla in support på sidan, där lär det ju stå vad du gjort för fel. Kan inte du fixa en ja redan prövat 100 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
friza Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har du köpt eller tankat spelet? Om du har tankat är det bara att ge upp. Men om du köpt det, när du gjorde ditt account var du noga med att lägga in spelet i din profil genom att typ skriva in serial du fick med spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
friza Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har du köpt eller tankat spelet? Om du har tankat är det bara att ge upp. Men om du köpt det, när du gjorde ditt account var du noga med att lägga in spelet i din profil genom att typ skriva in serial du fick med spelet? Jaaaa men kan du fixa en åt mig snälla ja vill spela det tar jo bara 5 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
friza Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har du fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Om du ska spamma sönder forumet så kan du lika gärna skita i spelandet och gå march i säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
friza Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Så du tänker inte göra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Egentligen är det här något bara du kan ordna, men jag har skickat dig ett meddelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nu verkar de funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
friza Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nu verkar de funka. Vart hat skickat brevet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts