eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag har ju fått en ny mobil som ni kanske vet. Och till den så följer det med en så kallad "Memory stick duo adaptor". Vad jag har uppfattat så kan man stoppa in ett minneskort i den och sedan stoppa in adaptorn i mobilen så att minnet blir större, eftersom att de är två. Men adaptorn går inte in i mobilen, den är för stor. Så jag tror inte att det är riktigt det den är till för, är det någon som kan förklara för mig ? Har för mig att det funnits en tråd om det, men jag hittar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Adaptern använder man ifall man har en minneskort-läsare på datorn för att kunna sätta in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Adaptern använder man ifall man har en minneskort-läsare på datorn för att kunna sätta in den. Jaha, ja då var jag ju helt ute och cyklade haha . Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts