Mathias Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Fick det tillslut att funka igår men jag vet int ev ad jag gjorde, provade mig runt lite bara. Idag funkar det inte, IGEN. När jag klickar igång spelet blir det svart och det står please wait. Men där tar det stopp, inget mer sen. Någon som vet? 1337 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Nope.. Men iaf, om någon vill lira så hänger jag en hel del på R60, ni kan adda JSHC2 på friends (tror det är så.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Fick det tillslut att funka igår men jag vet int ev ad jag gjorde, provade mig runt lite bara. Idag funkar det inte, IGEN. När jag klickar igång spelet blir det svart och det står please wait. Men där tar det stopp, inget mer sen. Någon som vet? 1337 =) Blev så för mig också först, men när jag laddat ner den nya patchen så funka det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Fick det tillslut att funka igår men jag vet int ev ad jag gjorde, provade mig runt lite bara. Idag funkar det inte, IGEN. När jag klickar igång spelet blir det svart och det står please wait. Men där tar det stopp, inget mer sen. Någon som vet? 1337 =) Blev så för mig också först, men när jag laddade ner den nya patchen så funka det igen.TM Nations ESWC 1.7.8 Update Klicka bara på Download så börjar det att laddas ner. Edit: Egentligen är den enklaste vägen att klicka på update på startmenyn (Där man kan välja om man vill ändra inställningar, starta spelat o.s.v.) Edit2: Sorry för dubbelpost. Blev nåt fel på datan, så helt plötsligt när jag var klar med posten så låg den bara där. Redigerad 30 januari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Hur tusan reggar man sig på sidan? hur gör jag för att bli med i gtasajten klanen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Hur tusan reggar man sig på sidan? hur gör jag för att bli med i gtasajten klanen? Du använder samma användarnamn och pass som i spelet. De som vill kan använda [GTAS] som tag i spelet Redigerad 30 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Du använder samma användarnamn och pass som i spelet. De som vill kan använda [GTAS] som tag i spelet Aahh, då vet jag. tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Blev så för mig också först, men när jag laddade ner den nya patchen så funka det igen.TM Nations ESWC 1.7.8 Update Klicka bara på Download så börjar det att laddas ner. Edit: Egentligen är den enklaste vägen att klicka på update på startmenyn (Där man kan välja om man vill ändra inställningar, starta spelat o.s.v.) Edit2: Sorry för dubbelpost. Blev nåt fel på datan, så helt plötsligt när jag var klar med posten så låg den bara där. Jag har installerat "TmNationsESWC_Update2c_Setup.exe" som laddades hem efter att jag tryckt på update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag har installerat "TmNationsESWC_Update2c_Setup.exe" som laddades hem efter att jag tryckt på update. Pröva att starta om datorn, hade det så och startade om så funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Pröva att starta om datorn, hade det så och startade om så funkade det. Har installerat om båda helt och bara updaten flera gånger samt startat om datorn tillräckligt många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Kan inte alla lägga upp sina e-mailadresser, eller snackas vid på Ventrilo eller TeamSpeak. Tex om man skulle lira nån gång eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Kan inte alla lägga upp sina e-mailadresser, eller snackas vid på Ventrilo eller TeamSpeak. Tex om man skulle lira nån gång eller så. Det är väl bättre om man bara skriver i spelet. Man behöver inte precis hjälpa varandra etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har installerat om båda helt och bara updaten flera gånger samt startat om datorn tillräckligt många gånger. Då får du posta på TMN's officiella forum, tror dom har lite mer kunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Fan va nice nyss Körde en bana i 20 mins, Lärde mig den, I minsta detalj. nu, http://img523.imageshack.us/img523/1784/fanvanicedd5.th.png] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Fan, jag kan inte connecta till online-liret. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Fan va nice nyss Körde en bana i 20 mins, Lärde mig den, I minsta detalj. nu, http://img523.imageshack.us/img523/1784/fanvanicedd5.th.png] Lol. Nästan varje bana jag klarar av slår jag skaparens highscore. Känn dig ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts