L_Voll Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Laddar ner nu. Någon som kan skapa och är med på ett lir kl. 9? Om det funkar dvs. Doh. Topicen var gammal. Nåja, någon som kan ladda ner och köra med mig? Är kul. Jag kanske kan vara med, fast inte idag. Har gjort några banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Fixade mitt nyss, någon som har lust att lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Wow, förväntade mig ett helt vanligt bilspel men förihelvete.. detta var beroendeframkallande och fan.. liksom, jag ryser när jag spelar.. detta är läskigt.. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 R60 Banorna är roligast, speciellt half-pipe och skruven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hmm får se om jag orkar... är sjuk :'( Laddar ner iaf* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Finns det inte ett till trackmania spel där man ska göra trick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Finns det inte ett till trackmania spel där man ska göra trick? Trackmania Sunrise, rätt skojj, dock starforce.. Nån som är på att göra ett GTASajten team på TMN? Finns så man kan skapa på deras hemsida. Redigerad 29 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Trackmania Sunrise, rätt skojj, dock starforce.. Nån som är på att göra ett GTASajten team på TMN? Finns så man kan skapa på deras hemsida. Spelar ibland, så javisst, jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Vad nickar du ingame dimpz? Asså acc name, så jag kan adda dig till friends Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hmpf, kommer inte ihåg.. men jag ska ta reda på det nästa gång jag är vid min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Hmpf, kommer inte ihåg.. men jag ska ta reda på det nästa gång jag är vid min dator Aa okej För alla som vill joina så finns nu GTASajten som team. Passet är sajten Ni joinar genom den officiella hemsidan. Redigerad 29 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Aa okej För alla som vill joina så finns nu GTASajten som team. Passet är sajten Ni joinar genom den officiella hemsidan. Joinat. Vad har du för nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Joinat. Vad har du för nick? Det vet du nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Aa okej För alla som vill joina så finns nu GTASajten som team. Passet är sajten Ni joinar genom den officiella hemsidan. Vill så gärna joina, men vilken hemsida menar ni? TM Nations hemsida eller? Lägg gärna upp en länk... plz. Redigerad 29 januari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Vill så gärna joina, men vilken hemsida menar ni? TM Nations hemsida eller? Lägg gärna upp en länk... plz. http://www.trackmanianations.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) http://www.trackmanianations.com/ Thanks Edit: Har reggat mig nu. Hur gör man om man vill checka teamet och kommer det bli några matcher eller nåt sånt? Redigerad 29 januari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) I'm in. Ska bara klura ut hur det här med joina guilden går till! Inne i guilden nu. EDIT: Det skulle bara bra om alla skriver sina nick så man kan bli vänner. Jag nickar iaf Lajnux Redigerad 29 januari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 I'm in. Ska bara klura ut hur det här med joina guilden går till! Logga in på sajten och sen skriver du gtasajten sajten vid join team "grejen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Wow, förväntade mig ett helt vanligt bilspel men förihelvete.. detta var beroendeframkallande och fan.. liksom, jag ryser när jag spelar.. detta är läskigt.. ._. Oja. Jag tyckte att spelet sög men...kunde...inte....sluta...spela....argh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) EDIT: Det skulle bara bra om alla skriver sina nick så man kan bli vänner. Jag nickar iaf Lajnux Pillipossa heter jag på TMN iaf. Redigerad 30 januari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts