Sir.Per Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Hej ladda ner detta! http://www.trackmanianations.com/indexUk.php det är gratis och man racear mot varandra över internet, som det gamla trackmania fast bättre Redigerad 5 februari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hej ladda ner detta! http://www.trackmanianations.com/indexUk.php det är gratis och man racear mot varandra över internet, som det gamla trackmania fast bättre Jag har lirat i typ en vecka, roligt lir... nån som vet hur man chattar nsamtidigt som man kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag har lirat i typ en vecka, roligt lir... nån som vet hur man chattar nsamtidigt som man kör? Ändra i kontrollerna, jag chattar med c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag har lirat i typ en vecka, roligt lir... nån som vet hur man chattar nsamtidigt som man kör? Mellanslag? hihihihihihihihiih Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Går snabbare här. http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/track...sESWC_Setup.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nån som vill lira ? ska göra en bana.. startar en servern kl: 16.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nån som vill lira ? ska göra en bana.. startar en servern kl: 16.00 Kan va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Kan va med Ok.. blev lite försenad.. startar 16:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nån som kommer in eller ? den heter Gtasajten ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Nån som kommer in eller ? den heter Gtasajten ... Jag hittar inget som heter GTAsajten. Redigerad 6 februari, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag hittar inget som heter GTAsajten. Testa nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Testa nu.. Det går inte att connecta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Det går inte att connecta. Fuck... då är det routern som spökar .. testa du.. *edit* AAAAAH !! SP P P Ö K K EN !!! Redigerad 6 februari, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Måste man ha originalspelet Trackmania för att kunna lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Nej! Nice! ska tanka nu *EDIT* 83%... slutet är nära Redigerad 14 februari, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Håller på o tanka nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Fan också, det kommer upp en varningsruta med en massa frågetecken... beror det på mitt ryska operativsystem? eller måste man leka med en massa program och skit, jag är nykomling på nätet Har fått igång det, skoj var det, bortsett från att det laggade piss i starter och "i luften" Redigerad 15 februari, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Asså när jag ska köra igång det så står det att mitt grafikkort eller nått inte har identifieras och skärmen blir på och jag måste starta om datan på knappen. Vad e fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Laddar ner nu. Någon som kan skapa och är med på ett lir kl. 9? Om det funkar dvs. Doh. Topicen var gammal. Nåja, någon som kan ladda ner och köra med mig? Är kul. Redigerad 28 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts