Bubba Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Tjo! snälla jag och min klan försöker hitta en billig public server men vi hittar bara cp servrar som kostar "skjortan" kan man då ha pass på en public server?? om man vill spela pcw? skicka länkar till sidor med billiga och bra servrar mvh Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Tjo! snälla jag och min klan försöker hitta en billig public server men vi hittar bara cp servrar som kostar "skjortan" kan man då ha pass på en public server?? om man vill spela pcw? skicka länkar till sidor med billiga och bra servrar mvh Bubba Prova o skriv i cs tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Portlane har server för 5 kr i timmen. Sen finns det nån sida som har en server i en månad för 40 kr per månad eller vad det var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Varför vill du hyra en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Skojj o ha en egen som e bara min men min kompis o ja ska dela så den blir bara vår :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ameh, Hosta en själv med en gammal dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ameh, Hosta en själv med en gammal dator Ja det blir ju jätte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 24miga bit dedi kan jag fixa På Min gamla 3ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 24miga bit dedi kan jag fixa På Min gamla 3ghz Det är 24/1 så du kan lika gärna hosta med 1mbit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Du skulle skrivit i Cs tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts