syyyg Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Grim hur gör du dom här bilderna?? Skulle vilja lära mig. http://img240.imageshack.us/img240/1771/namnls5nq.png Redigerad 21 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Grim hur gör du dom här bilderna?? http://img240.imageshack.us/img240/1771/namnls5nq.png PS skillz. Tux: Nejdå. Snarare en utomjordisk banan. Redigerad 21 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Grim hur gör du dom här bilderna?? Skulle vilja lära mig. http://img240.imageshack.us/img240/1771/namnls5nq.png Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 PS skillz. Tux: Nejdå. Snarare en utomjordisk banan. Men vad tycks om min stad? http://img326.imageshack.us/img326/5702/city5gu.jpg Du kanske inte hann se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Grim hur gör du dom här bilderna?? Skulle vilja lära mig. http://img240.imageshack.us/img240/1771/namnls5nq.png Antagligen använder han en "blod brush" i ps? ser så ut iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Du GRIM... när du gör dina vapen i Sketchup... var får du tag på texturen?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Du GRIM... när du gör dina vapen i Sketchup... var får du tag på texturen?.. Han gör väl egna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Han gör väl egna? Är inte de svårt som fan?... Jag tänkte att han kanske använder sig utan typ sånna här bilder? Redigerad 22 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Är inte de svårt som fan?... Jag tänkte att han kanske använder sig utan typ sånna här bilder? Var finns såna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Är inte de svårt som fan?... Jag tänkte att han kanske använder sig utan typ sånna här bilder? Så ser texturen ut när man e färdig, och jag gör mina sj, ta andras e så jävla n00bigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Så ser texturen ut när man e färdig, och jag gör mina sj, ta andras e så jävla n00bigt När började du göra egna!? Jag hadde för mig att det var en kille i tyskland som gjorde dem åt dig... kanske har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Så ser texturen ut när man e färdig, och jag gör mina sj, ta andras e så jävla n00bigt Hur i he***** kan du göra så snygga texturer till dina vapen Redigerad 22 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 GAH! Kan någon svara på mig fråga?! Hur delar jag upp kameran i fyra olika, som i andra 3D-program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Var finns såna?? Vet inte... sökte på Google Bilder. Jag sökte på "Gun skin, Gun texture, weapon texture, pistol texture, pistol skin"... o s v... men jag hittade inte många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 GAH! Kan någon svara på mig fråga?! Hur delar jag upp kameran i fyra olika, som i andra 3D-program? Vilket använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vilket använder du? Hmm...vilket kan det va när han frågar i sketchup tråden @Oscarw89:Tror han brukade (kanske fortfarande?) fick sina saker konverterade till SA av en i Tyskland. (kanske det du tänkte på?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vilket använder du? 4.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 4.0 Det går inte. Men brehöver helt enkelt inte den funktionen. Jag tycker denna funktion är mkt lättare och inte lika jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det går inte. Men brehöver helt enkelt inte den funktionen. Jag tycker denna funktion är mkt lättare och inte lika jobbig. Jobbigt när man inte kan se allt på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hmm...vilket kan det va när han frågar i sketchup tråden @Oscarw89:Tror han brukade (kanske fortfarande?) fick sina saker konverterade till SA av en i Tyskland. (kanske det du tänkte på?) Menade vilken verision, dålig formulering. Som Glockalnet sade, det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts