FoxtroT Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Gjort en M4smg AHH!! Fyf-a-n va förjävligt nice!!! Bra jobbat! Polycount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 AHH!! Fyf-a-n va förjävligt nice!!! Bra jobbat! Polycount? Thx, har ju gjort hela m4a1 med visar det imorn här e en till vinkel... Polys 2019 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 En bild på den klara insidan av husbilen. Förarsätet å passagerarsätet är under 3-mannasängen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 En bild på den klara insidan av husbilen. Förarsätet å passagerarsätet är under 3-mannasängen . Den ser mewsig ut ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 En bild på den klara insidan av husbilen. Förarsätet å passagerarsätet är under 3-mannasängen . Tremannasäng Den är faktiskt fin tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tremannasäng Den är faktiskt fin tycker jag Tack, använde en liten texur bara för att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Här kommer en till bild på den typ färdiga husbilen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Här kommer en till bild på den typ färdiga husbilen . Bra jobbat! Tummen upp. *klappar syyyg på hövvet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Här kommer en till bild på den typ färdiga husbilen . Fan vad fult du klipper in den. Annars var den snygg, kuddar och så ser aningen plastiga ut dock, texturera dem och må bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Här kommer en till bild på den typ färdiga husbilen . Men vad är felet på dig? Vi har sagt till dig att inte dubbelposta Den var väl.. fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Men vad är felet på dig? Vi har sagt till dig att inte dubbelposta Jamen ja la in den första på kvällen och den andra senare på kvällen å eftersom ingen hade skrivit något så blev det dubbelpostat så de va inet jag kunde göra åt Redigerad 18 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jamen ja la in den första på kvällen och den andra senare på kvällen å eftersom ingen hade skrivit något så blev det dubbelpostat så de va inet jag kunde göra åt Jooo du kunde editat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jamen ja la in den första på kvällen och den andra senare på kvällen å eftersom ingen hade skrivit något så blev det dubbelpostat så de va inet jag kunde göra åt Så brukar jag ochså göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jamen ja la in den första på kvällen och den andra senare på kvällen å eftersom ingen hade skrivit något så blev det dubbelpostat så de va inet jag kunde göra åt Klart du kan. Du kan editera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) På G med M16 Redigerad 18 februari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 På G med M16 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Ska börja med sketchup nu Fast man måste ju vara duktig på att rita och sånt om man ska bli duktig på sånt här Kommer lägga upp en fyrkant här sen Va inte dumma mot mig när jag lägger upp den sen. Redigerad 18 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Klart du kan. Du kan editera. Amen de tänkte jag inte på då men det är inget att göra å nu. Du, Grim hur långt tid tar det för dig att göra ett vapen igentligen? De verkar som om du börjar på ett nytt hela tiden . Redigerad 18 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Hur tar jag bort den här posten? råkade bara. Redigerad 18 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har precis börjag med Sketchup.. Gjorde ett litet hus. Vad är era tips på vad jag ska göra för att bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts