Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) I come from a planet far far away, and i like to sleep on big rocks. http://img231.imageshack.us/img231/8119/ligger9xl.jpg Har du gjort den i sketchup? du är bättre än jag trode Redigerad 13 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Har du gjort den i sketchup? du är bättre än jag trode Haha nej det e jag 4-real En tec-9 jag gjort i sommras btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 I come from a planet far far away, and i like to sleep on big rocks. http://img231.imageshack.us/img231/8119/ligger9xl.jpg Haha skrattade när jag såg den sen läste jag din signatur och skrattade ännu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Automat Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Haha skrattade när jag såg den sen läste jag din signatur och skrattade ännu mer A den va fan skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 A den va fan skön Allså, seriöst, vad har du för problem!?!?!? EDITERA för 99:de gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Allså, seriöst, vad har du för problem!?!?!? EDITERA för 99:de gången... Va skriker du på mig för?? jag har bara editerat 2 gr i rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Va skriker du på mig för?? jag har bara editerat 2 gr i rad Det är jävligt störigt med dubbelpost hela tiden! Nu handlar det inte bara om nu med det är ständigt dubbelpost av dig ju! Du måste fan kunna ta emot lite kritik utan att bli arg! Redigerad 14 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Jaja men blev bara lite irriterad så här kommer en bild på inredingen Fixat lite sängar å toa å lite sånt. Redigerad 14 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Var kan man få tag i detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 På www.sketchup.com sen efter 30 dagar måste du hitta en sak i buskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 På www.sketchup.com sen efter 30 dagar måste du hitta en sak i buskarna Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Va skriker du på mig för?? jag har bara editerat 2 gr i rad Skriker? omg. Jag sa åt dig att gefan i dubbelpost, det är inte första gången du dubbelpostar, och säkert inte sista heller. Och nej, du har inte editerat två gånger i rad, du skrev två poster i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nu börjar den bli klar fixat klart inredningen så nu e de typ bara hjulen kvar och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nu börjar den bli klar fixat klart inredningen så nu e de typ bara hjulen kvar och lite till. Fint Du blir bättre och bättre ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Fint Du blir bättre och bättre ju. Ja men han borde lära sej att texturera x) blir mycket snyggare då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ja men han borde lära sej att texturera x) blir mycket snyggare då! Texturera i sketchup blir helt cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ja men han borde lära sej att texturera x) blir mycket snyggare då! .man behöver inte texturera bilar iaf inte allt men därimot ska man ha reflektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 .man behöver inte texturera bilar iaf inte allt men därimot ska man ha reflektioner Finns inte så gått om dom i Sketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Gjort en M4smg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts