GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Update på min p228 Nu är den allså Low-poly. http://img99.imageshack.us/img99/8404/p288ny5st.jpg http://img99.imageshack.us/img99/1637/p288ny29su.jpg Du har fortfarande konektat pipan med manteln med sträck, du ska dra igenom pipan så kan du dra sträck över till andra sidan av manteln istället för att dra sträck till pipan, för när du drar sträckken på pipan blir det fler... kan göra ett exempel när jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Du har fortfarande konektat pipan med manteln med sträck, du ska dra igenom pipan så kan du dra sträck över till andra sidan av manteln istället för att dra sträck till pipan, för när du drar sträckken på pipan blir det fler... kan göra ett exempel när jag kommer hem Ok=) Får bli änu en verison då Jag tror jag fattar vad du menar ska testa en gång. Typ sådär menar du eller? http://img127.imageshack.us/img127/4750/image11rk.jpg Redigerad 13 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ok=) Får bli änu en verison då Jag tror jag fattar vad du menar ska testa en gång. Typ sådär menar du eller? http://img127.imageshack.us/img127/4750/image11rk.jpg Japp precis! Sen nedan för ochså gör samma där vid manteln går in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Japp precis! Sen nedan för ochså gör samma där vid manteln går in... Japp, håller på att göra så lite här-och-var på modellen Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Japp, håller på att göra så lite här-och-var på modellen Tack för tipset! Np, alltid kul med mer vapen modeller^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Höger klicka på en lila frace och välj reverse frace (elelr va det recert frace ) . Så att den kommer på rätt håll. Lila = genomskinligt i spel. Vadå.. den är ju grym nu. Typ värsta 3D från en grym vinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Vadå.. den är ju grym nu. Typ värsta 3D från en grym vinkel. Han menade att när den är lila så kommer faces inte synas sen när du exporterar till ex 3ds format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 En uppdate på min husbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 En till bild på inredningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 En till bild på inredningen Automat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Håller på med en Mp5-K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Håller på med en Mp5-K Snygg @syyyg: blir bra det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Håller på med en Mp5-K Du är omänsklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Du är omänsklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Bwahah! Jag med! Första modellen i Sketchup någonsin! Känn dig ägd, Grim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Bwahah! Jag med! Första modellen i Sketchup någonsin! Känn dig ägd, Grim. Lite bred kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Bwahah! Jag med! Första modellen i Sketchup någonsin! Känn dig ägd, Grim. Det spelar ingen roll om det var din första modell eller ej, jag förbjuder dig att använda Sketchup igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Haha, skojade bara med er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det spelar ingen roll om det var din första modell eller ej, jag förbjuder dig att använda Sketchup igen! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Du är omänsklig. I come from a planet far far away, and i like to sleep on big rocks. http://img231.imageshack.us/img231/8119/ligger9xl.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts