FoxtroT Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Du menar sjöjungfrun eller vad den heter? Ja.. Enligt han själv på gta-swedens forum så gjorde han den. Sedan kom glockalnet tror jag och tipsade honom att den fanns färdig i sketchup. Men då hade Oscarw redan gjort en själv Jag skrev att jag trodde den fanns färdig i sketchup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Du menar sjöjungfrun eller vad den heter? Ja.. Enligt han själv på gta-swedens forum så gjorde han den. Sedan kom glockalnet tror jag och tipsade honom att den fanns färdig i sketchup. Men då hade Oscarw redan gjort en själv Han har nog inte gjort den sj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Han har nog inte gjort den sj... Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jo Jasså jävligt skillat isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Har gjort den själv. Jag harfaktist inte kollat in modellen som redan finns. JAg tog bara en bild på Sjöjungfrun och klippte ut en 2D kontur i 3D och fixade lite på de. EDIT: Var finns den "färdiga"? Redigerad 10 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Har gjort den själv. Jag harfaktist inte kollat in modellen som redan finns. JAg tog bara en bild på Sjöjungfrun och klippte ut en 2D kontur i 3D och fixade lite på de. Aha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Ja håller på med en butterfly EDIT: glömde bilden Redigerad 11 februari, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ja håller på med en butterfly EDIT: glömde bilden Handtagen e lite tunna btw har ochså gjort en butter fly fast det var länge sen så den e ganska ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Handtagen e lite tunna btw har ochså gjort en butter fly fast det var länge sen så den e ganska ful Jaha.. nu blev man ut klassad av Grim den va najs, gör den till SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jaha.. nu blev man ut klassad av Grim den va najs, gör den till SA ne den e för ful, gjorde den till vc innan men sk kasnhe göra en ny till sa nu när asshumla tjatat så om det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 ne den e för ful, gjorde den till vc innan men sk kasnhe göra en ny till sa nu när ASSHUMLA tjatat så om det ^^ Han sa mitt namn o kanske ska göra ett vapen jag älskar ! Fast jag tror att GRIM också älskar butterflys ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Nu har jag börjat bygga på fotbollsarenan igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Detta är min första gång jag använder Sketchup och min första lilla projekt. http://img202.imageshack.us/img202/7508/starwars0kj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Började på en husbil , inte mkt men alltid något. Redigerad 11 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Syyyg du håller typ på med nåt hela tiden ! Fast jag gillar dina grejjer mer nu när du håller dig lite mer til hus/byggnader katergorin ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ja, min första grej. Ett suddigumm... Otroligt stolt. Nej, men när man gör hus hur vinklar man taket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Får väl ta och posta min färdiga Sig suver P288. http://img69.imageshack.us/img69/5459/nice2ob.jpg http://img147.imageshack.us/img147/753/nice29oq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ja, min första grej. Ett suddigumm... Otroligt stolt. Nej, men när man gör hus hur vinklar man taket? På samma sätt som du vinklade suddet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 På samma sätt som du vinklade suddet ? Antagligen. omg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts