I lol Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ska pröva på att göra ett hus idag. Min första skapelse! Den kommer se förjävlig ut antar jag! Pröva göra C4a också typ andra saken jag gjorde. och sen gjorde jag en Glock Och första saken jag gjorde va ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Mitt första hus på.. öhm 2 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Lägger du upp dina bilder på sketchups hemsida? Dom har ju ett galeri för "användar bilder" Ah vet men är inte medlem där eller rättare sagt jag kommer inte ihåg användarnamn och lösen Och chilli_13: de tror jag visst det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 och sen gjorde jag en Glock Vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 varför inte bara ta emot kommentaren?, alla har ju sin egen åsikt. Dessutom så var det ju mer ett tips, ja, det kanske så ut som negativ kritik och ja visst gjorde de det men ändå?..... Min tur att säga vad jag tyckte om Lamboghinin (stavning? ) ful, jag håller faktsiskt med Rabarben och Jeppe... Angående din fälg var den inte heller speciellt fin, tanken var snygg men utföandet var desto värre.. Du får en 10:a om du lyckas kränga på ett däck på en så kantig fälg... Och du kallar mina däck för kantiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Och du kallar mina däck för kantiga Skillnad på low-poly och high-poly.. Då ditt däck enbart är ett däck, så kan du ha otroligt mycket fler polys. Din screen är antar jag från typ GTA som har äckligt många polys att hålla koll på, då är low-polys väldigt användbärt. High-poly (vilket bara är den bilden så kan ha mycket polys); Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hylsnyckel med spärrskaft och vanlig garagedomkraft känns otroligt fel på den bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hylsnyckel med spärrskaft och vanlig garagedomkraft känns otroligt fel på den bilden lol. Jovars, men kan inte säga att den är låg poly iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vackert Höhö, den blev faktist bättre än vad jag trodde själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Skillnad på low-poly och high-poly.. Då ditt däck enbart är ett däck, så kan du ha otroligt mycket fler polys. Din screen är antar jag från typ GTA som har äckligt många polys att hålla koll på, då är low-polys väldigt användbärt. High-poly (vilket bara är den bilden så kan ha mycket polys); Det är Grim som skällt på alla att de ska spara polys. Men det beror ju helt på om man tänker importera sakerna man gör i ett spel, eller om man bara vill göra en modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Det är Grim som skällt på alla att de ska spara polys. Men det beror ju helt på om man tänker importera sakerna man gör i ett spel, eller om man bara vill göra en modell. Precis det jag försöker säga till dom. Ska man göra en modell för en bild ska man försöka fylla ut med så många polys som möjligt, dock inte göra onödiga polys (en tre- eller fyrkant behöver bara 1 respektive 2 polys, hur stor den än är). Ska det däremot importeras till ett spel så är det bättre med så lite polys som möjligt, och ändå få det att se bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Skillnad på low-poly och high-poly.. Då ditt däck enbart är ett däck, så kan du ha otroligt mycket fler polys. Din screen är antar jag från typ GTA som har äckligt många polys att hålla koll på, då är low-polys väldigt användbärt. High-poly (vilket bara är den bilden så kan ha mycket polys); Från vilket spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Från vilket spel?? Öhm, du har inte läst vad vi har skrivigt va? Jag vet inget spel som har så high-poly bilar i sig, då det bara är onödigt. Den bilen är bara gjort för att vara snygg på en bild, inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) KOLLA HÄR!!! Här är typ alla hjul jag har gjort i sketchup. Det blev 2 bilder för den va så jäkla stor http://img529.imageshack.us/img529/1226/namnls1kv.th.jpg http://img124.imageshack.us/img124/5103/namnls29ch.th.jpg Redigerad 8 juni, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 KOLLA HÄR!!! Här är typ alla hjul jag har gjort i sketchup. Det blev 2 bilder för den va så jäkla stor Imponerande. Du skulle ha satt dem i ordning allt eftersom du gjorde dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Imponerande. Du skulle ha satt dem i ordning allt eftersom du gjorde dem. Dom är nästan i ordning blev bara några som jag satte fel Jag tror att det är 55 st hjul allt som allt. I love to make rims Här är några nya Fälgar 1. http://img289.imageshack.us/img289/5517/nyabilhjul8fy.th.jpg 2. http://img108.imageshack.us/img108/3010/namnls2lo.th.jpg Va radion någolunda snygg? Eftersom ingen har något att skriva så lägger jag väl upp ännu en bild på en hummer som blivit monstertruck. http://img53.imageshack.us/img53/7774/hummerh2monstertruck21em.th.jpg Redigerad 18 juni, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Gjort en Lincoln limo monstertruck Ändrat mönster på däcken och satt dit backspeglar som jag såg att jag hade glömt som jag glömmer på typ alla mina bilar Redigerad 21 juni, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Gjort en Lincoln limo monstertruck Så jävla fult!! på ett snyggt sätt allså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Så jävla fult!! på ett snyggt sätt allså. jaha... gjorde så gott jag kunde efter den här La in en gubbe i bilen Säger bara..... vilken död tråd. nu har jag vart borta i 11 dagar och ingen har skrivit något...suck. Redigerad 2 juli, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armson Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Tjenare! Håller på med mitt första försök att göra en bil. Var flera år sedan jag prövade modellera senast... då var det i milkshape. Så detta blir mitt första bygge i sketchup. Detta skall bli en 760 är det tänkt. Skulle vilja ha lite feedback. Känns som jag la upp bygget fel i från början. Så det finns en del onödiga linjer. Sen att slänga på en textur verkar ju helt åt helvete? Finns det nått bra programm för det? Har txdworkshop, men det är väll bara till för att ändra skins? http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/760mod.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts