Vice. Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vet inte hur det går till att göra sådana här bilder, om det är lätt eller svårt (ser j*vligt svårt ut) men ville bara ge er beröm alla ni som lagt upp bilder. Duktigt snygga bilder tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vet inte hur det går till att göra sådana här bilder, om det är lätt eller svårt (ser j*vligt svårt ut) men ville bara ge er beröm alla ni som lagt upp bilder. Duktigt snygga bilder tycker jag. Yepp, bilderna är fins, men modellerna är ju änu finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Vet inte hur det går till att göra sådana här bilder, om det är lätt eller svårt (ser j*vligt svårt ut) men ville bara ge er beröm alla ni som lagt upp bilder. Duktigt snygga bilder tycker jag. Det är inga bilder i paint vi gör precis utan det är 3d modeller. Guess who?(bild) Redigerad 3 juni, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Det är inga bilder i paint vi gör precis utan det är 3d modeller. Har aldrig sagt att det är paint. Och det är ganska uppenbart att det inte är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) @Vice.: Vill du försöka själv så gå in på http://www.sketchup.com/ Och tanka ^^ Edit: Ta google sketchup, tror det är gratis, Ska testa.. Japp, så gratis det bara kan bli Redigerad 3 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 @Vice.: Vill du försöka själv så gå in på http://www.sketchup.com/ Och tanka ^^ Edit: Ta google sketchup, tror det är gratis, Ska testa.. Japp, så gratis det bara kan bli Nja, tack men tror inte det. Måla har aldrig varit min starka sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Det är inga bilder i paint vi gör precis utan det är 3d modeller. Guess who?(bild) Billy Joe Armstrong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Nja, tack men tror inte det. Måla har aldrig varit min starka sida. M0d3lera ^^ Det är lättare än att rita och måla, man kan börja med att öva sig genom att göra hus och sånt. Värt att testa, men gör som du tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Har gjort en brand bil och 2 olika bilmodeller inom polisen och ska göra en ambulans när jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Har gjort en brand bil och 2 olika bilmodeller inom polisen och ska göra en ambulans när jag orkar Sådär ser ju inte V70:n ut längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Polisen har väl inte äns V70 längre? De köper inte i nya iaf.(?) V70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Har gjort en brand bil och 2 olika bilmodeller inom polisen och ska göra en ambulans när jag orkar Din V70 hade för lång "framdel?" enligt mig... och själva kunstruktionen var ganska kanting enligt mig. Annars var den ganska fin! Men har d inte tänkt att uppgradera dig? Att skaffa något annat program som det blir lite snyggare i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Vet att jag håller på med nya saker hela tiden men här är scenen som Green day spelade på när dom spelade in Bullet in a bible Jag har gjort om importgubbarna till Billie Joe Armstrong och Tre' Cool och gjort om importtrummorna till Officiella Green day trummor Redigerad 4 juni, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Det är inga bilder i paint vi gör precis utan det är 3d modeller. Guess who?(bild) Adolf? :'( EDIT: Min 100 post. Redigerad 4 juni, 2006 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Har nu gjort klar ambulansen och här är alla bilarna. Redigerad 5 juni, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vet att jag håller på med nya saker hela tiden men här är scenen som Green day spelade på när dom spelade in Bullet in a bible Jag har gjort om importgubbarna till Billie Joe Armstrong och Tre' Cool och gjort om importtrummorna till Officiella Green day trummor Ursäkta men det där ser väldigt underligt ut. Han står och typ heilar vid långa röda banderoller med en vit ring på, inte för att fåna mig eller så. Men jeez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Har nu gjort klar ambulansen och här är alla bilarna. Tror inte snuten åker runt med feta 20" basar i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Tror inte snuten åker runt med feta 20" basar i bilen. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ska pröva på att göra ett hus idag. Min första skapelse! Den kommer se förjävlig ut antar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Har nu gjort klar ambulansen och här är alla bilarna. Lägger du upp dina bilder på sketchups hemsida? Dom har ju ett galeri för "användar bilder" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts