Jump to content

Sketchup tråden

GRIM(back
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lika fula båda två

Varför är alla så grymt elaka emot syyyg? Jag har inte förstått riktigt. Han exprimenterar, gör olika saker hela tiden och visar upp dem här, och får enbart skit för det. Och trots allt är hans saker knappast dåliga.

syyyg, jag tyckte det blev läckrare med "murbräcka". Men jag säger som jag alltid sagt, lär dig textaurera så blir det ännu snyggare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är alla så grymt elaka emot syyyg? Jag har inte förstått riktigt. Han exprimenterar, gör olika saker hela tiden och visar upp dem här, och får enbart skit för det. Och trots allt är hans saker knappast dåliga.

syyyg, jag tyckte det blev läckrare med "murbräcka". Men jag säger som jag alltid sagt, lär dig textaurera så blir det ännu snyggare!

Tack så mycket. jag menar det. tack! där har ni en snäll man att gå efter :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket. jag menar det. tack! där har ni en snäll man att gå efter :)

Men för helvete. Är man dum bara för man inte tycker om dina saker? Kan du inte tåla dålig kritik någon gång? Tror du att du blir bättre av att bara hära "ja skitfin" hela tiden? Jag vet inte varför jag inte gillar dina saker... dom är fint gjorda med det kanske är det här med texturer... din grejor ser så... öhm plastiga ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för helvete. Är man dum bara för man inte tycker om dina saker? Kan du inte tåla dålig kritik någon gång? Tror du att du blir bättre av att bara hära "ja skitfin" hela tiden? Jag vet inte varför jag inte gillar dina saker... dom är fint gjorda med det kanske är det här med texturer... din grejor ser så... öhm plastiga ut.

Man kan ge konstruktiv kritik. Det är skillnad på att säga "Jag tycker ingen av dem är så värst fina, kanske borde du lägga på texturer eller skippa <insert random part>" och att säga "Lika fula båda två".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor