Spam Snuten Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Här är några av mina skapelser.Snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) De här hjulet blev jäkligt bra tycker JAG men mönstret blev inte så snyggt Enkelt men fint Redigerad 1 juni, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 De här hjulet blev jäkligt bra tycker JAG men mönstret blev inte så snyggt Fint! Faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Snygga Tackar! Det är k50 motor på alla har inte orkat gjort en ny motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Här är några av mina skapelser. Hur gör du dom så snygga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Blir det snyggare med "murbräcka" eller är den finare utan även om vissa tycker att den e ful sen förut? Redigerad 31 maj, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Lika fula båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Lika fula båda två Varför är alla så grymt elaka emot syyyg? Jag har inte förstått riktigt. Han exprimenterar, gör olika saker hela tiden och visar upp dem här, och får enbart skit för det. Och trots allt är hans saker knappast dåliga. syyyg, jag tyckte det blev läckrare med "murbräcka". Men jag säger som jag alltid sagt, lär dig textaurera så blir det ännu snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Med murbräckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Varför är alla så grymt elaka emot syyyg? Jag har inte förstått riktigt. Han exprimenterar, gör olika saker hela tiden och visar upp dem här, och får enbart skit för det. Och trots allt är hans saker knappast dåliga. syyyg, jag tyckte det blev läckrare med "murbräcka". Men jag säger som jag alltid sagt, lär dig textaurera så blir det ännu snyggare! Tack så mycket. jag menar det. tack! där har ni en snäll man att gå efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Här är några av mina skapelser. Looking nice there man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Tack så mycket. jag menar det. tack! där har ni en snäll man att gå efter Men för helvete. Är man dum bara för man inte tycker om dina saker? Kan du inte tåla dålig kritik någon gång? Tror du att du blir bättre av att bara hära "ja skitfin" hela tiden? Jag vet inte varför jag inte gillar dina saker... dom är fint gjorda med det kanske är det här med texturer... din grejor ser så... öhm plastiga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Men för helvete. Är man dum bara för man inte tycker om dina saker? Kan du inte tåla dålig kritik någon gång? Tror du att du blir bättre av att bara hära "ja skitfin" hela tiden? Jag vet inte varför jag inte gillar dina saker... dom är fint gjorda med det kanske är det här med texturer... din grejor ser så... öhm plastiga ut. Man kan ge konstruktiv kritik. Det är skillnad på att säga "Jag tycker ingen av dem är så värst fina, kanske borde du lägga på texturer eller skippa <insert random part>" och att säga "Lika fula båda två". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Tack. Gjorde en colaburk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Tack. Gjorde en colaburk Textur? Ser helt okej ut... och sen håller jag med Siana men lär dig texturera, snälla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Textur? Ser helt okej ut... och sen håller jag med Siana men lär dig texturera, snälla :'( Textur runt en rund sak e ju lätt men att sätta texturer på en hel bil. Låter svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Här är några av mina skapelser. jävligt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vad e snyggast? Mönster eller icke mönster? Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 jävligt snyggt Tackar! håller även på med en puch florida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vad e snyggast? Mönster eller icke mönster? Vad tycker ni? Utan. Slicks FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts