MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Snyggt Va tycks om mitt hjul? Damn så nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Jag vill lära mig textiurera. Vet någon en bra sida som visar hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Damn så nice Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Nån som har lust att göra ett samhälle ? och en sak till.. i botten av rutan längst till höger står det i fott och tum.. hur ändrar man det till meter och centimeter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ska försöka göra en lamborghini Gallardo. Vet någon vart det finns snygga hjul texturer och hur man virar dom runt ett däck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Ska försöka göra en lamborghini Gallardo. Vet någon vart det finns snygga hjul texturer och hur man virar dom runt ett däck? Snygg. Vet inte du får söka. (Hittade en bra texture sida.) http://www.thehardmans.com/content/Portfol.../j_textures.htm Redigerad 27 maj, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Gjorde ett honda däck. Blev inte så bra. http://img50.imageshack.us/img50/6126/dck7sh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Gjorde ett honda däck. Blev inte så bra. http://img50.imageshack.us/img50/6126/dck7sh.jpg Jag tycker att det blev bra Kan man få bilderna större på nåt sätt och hur vrider man hjultexturen runt hjulet som du gjort utan att det blir som "bitar"? Redigerad 28 maj, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag tycker att det blev bra Kan man få bilderna större på nåt sätt och hur vrider man hjultexturen runt hjulet som du gjort utan att det blir som "bitar"? Texturerna blir större om du förminskar modellen. kire21: Lol, en rundring med en textur, bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ok men här är min lamborghini Gallardo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ok men här är min lamborghini Gallardo Bli inte arg nu... men den var inte fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Det kommar aldrig bli fint när han gör en fyrkantig modell och sedan kör med 12312540% smooth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Tack för den ni :'( :'( Min fälg ifall det är nån som vill se :'( Redigerad 29 maj, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Tack för den ni :'( :'( Min fälg ifall det är nån som vill se :'( varför inte bara ta emot kommentaren?, alla har ju sin egen åsikt. Dessutom så var det ju mer ett tips, ja, det kanske så ut som negativ kritik och ja visst gjorde de det men ändå?..... Min tur att säga vad jag tyckte om Lamboghinin (stavning? ) ful, jag håller faktsiskt med Rabarben och Jeppe... Angående din fälg var den inte heller speciellt fin, tanken var snygg men utföandet var desto värre.. Du får en 10:a om du lyckas kränga på ett däck på en så kantig fälg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Japp det var som ett tips eller råd, satsa på att försöka bygga lite rundare så du inte behöver så mycket smooth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 varför inte bara ta emot kommentaren?, alla har ju sin egen åsikt. Dessutom så var det ju mer ett tips, ja, det kanske så ut som negativ kritik och ja visst gjorde de det men ändå?..... Min tur att säga vad jag tyckte om Lamboghinin (stavning? ) ful, jag håller faktsiskt med Rabarben och Jeppe... Angående din fälg var den inte heller speciellt fin, tanken var snygg men utföandet var desto värre.. Du får en 10:a om du lyckas kränga på ett däck på en så kantig fälg... En 10:a tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 En 10:a tack Rätt fin... men lägg ner lite mer jobb på själva däcket så blir det skitfint! Och du... när vi säger att det inte är så snyggt är det bara som ett råd typ... ta inte illa upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jag tycker att det blev bra Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 En 10:a tack På riktigt alltså? Stolpe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Här är några av mina skapelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts