GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Posta era sketchup grejjer här och diskutera frågor och tips... (det fanns en sån här topic innan men den verkar vara borta jag sökte men fanns inte kvar) Jag börjar med min Desert Eagle 50AE världens största pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Posta era sketchup grejjer här och diskutera frågor och tips... (det fanns en sån här topic innan men den verkar vara borta jag sökte men fanns inte kvar) Jag börjar med min Desert Eagle 50AE världens största pistol Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Snyggt Hehe thx finns inget hetare vapen än DE ^^ företaget som gjorde DE heter IMI samma som gjort kända Uzi familjen och gallil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hehe thx finns inget hetare vapen än DE ^^ företaget som gjorde DE heter IMI samma som gjort kända Uzi familjen och gallil Du har ganska bra koll på allt som heter vapen eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Du har ganska bra koll på allt som heter vapen eller Nej inte specielt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag börjar med min Desert Eagle 50AE världens största pistol Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nice! Thx^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vart finns det bra tutorialer till Sketchup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vart finns det bra tutorialer till Sketchup? När man startar sketchup finns en fast jag har alldrig använt den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 När man startar sketchup finns en fast jag har alldrig använt den... Har redan gjort den. Man lärde sig inte speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Har redan gjort den. Man lärde sig inte speciellt mycket. Skecthups hemsida, finna lite video guider, men annars är det väl bara att öva, inte speciiellt svårt att fatta när man har lärt sej grunderna, som man gör i dom inbyggda guiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skecthups hemsida, finna lite video guider, men annars är det väl bara att öva, inte speciiellt svårt att fatta när man har lärt sej grunderna, som man gör i dom inbyggda guiderna. Har kollat på dem också. Inte lärt mig särskilt mycket för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag börjar med min Desert Eagle 50AE världens största pistol En onödig fråga .. men, hur stor är DE 50AE ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Har kollat på dem också. Inte lärt mig särskilt mycket för det. Man får lära sig själv. Efter att ha gjort toturialen som följer med fattar man ju alla grunder. Sedan är det bara att testa sig fram för att fatta hur allt funkar. Råkade trycka på F1 i Sketchup för några dar sen och upptäckte då att där finns jätte bra beskrivningar av alla värktyg, m.m. (:!!! EDIT: Ett lite smak prov på GTA Sweden Total Convertion/Makeover ja det är danmark ni ser.. Redigerad 9 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Man får lära sig själv. Efter att ha gjort toturialen som följer med fattar man ju alla grunder. Sedan är det bara att testa sig fram för att fatta hur allt funkar. Råkade trycka på F1 i Sketchup för några dar sen och upptäckte då att där finns jätte bra beskrivningar av alla värktyg, m.m. EDIT: Ett lite smak prov på GTA Sweden Total Convertion/Makeover ja det är danmark ni ser.. (:!!! Ser ju fin fint ut! Skulle det komma ett uppdrag där man ska hugga av hövvet på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Man får lära sig själv. Efter att ha gjort toturialen som följer med fattar man ju alla grunder. Sedan är det bara att testa sig fram för att fatta hur allt funkar. Råkade trycka på F1 i Sketchup för några dar sen och upptäckte då att där finns jätte bra beskrivningar av alla värktyg, m.m. (:!!! EDIT: Ett lite smak prov på GTA Sweden Total Convertion/Makeover ja det är danmark ni ser.. Men den statyn har väl inte du gjort? ser ut some dom fratis grejejrna man får till ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Men den statyn har väl inte du gjort? ser ut some dom fratis grejejrna man får till ju Hihi han gjorde det själv! Han upptäckte det efter Mitt 500:ade post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Men den statyn har väl inte du gjort? ser ut some dom fratis grejejrna man får till ju Det sa jag också i GTA sweden forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Har han gjort tjejjen som sitte ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Har han gjort tjejjen som sitte ner? Du menar sjöjungfrun eller vad den heter? Ja.. Enligt han själv på gta-swedens forum så gjorde han den. Sedan kom glockalnet tror jag och tipsade honom att den fanns färdig i sketchup. Men då hade Oscarw redan gjort en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts