Ceone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Snart kan du köpa ett paket med alla 12 command and conquer spelen. För endast 299kr! Kanske ska köpa det .... • Command j& Conquerl (Aug. 1995) • lCommand & Conquer The Covertj Operations (Aprill 1996) • Command l& Conquer Red Alert (Oct. 1996) • Command & Conquer Red Alert Counterstrike (Mar.l 1997) • Command & Conquer Red lAlerti Thei Aftermath (Sept. 1997) • Commandi & Conquer Tiberian Sun (Aug. 1999) • Command & Conquer Tiberian jSun Firestorm (Feb. 2000) • Commandj & Conquer Red Alert 2 (Oct. 2000) • Command & Conquer iYuri’s Revenge (Oct. 2001) •i Commandi & Conquer Renegade (Feb. 2002) • Command & Conquer Generals (Feb. 2003) • Command &j Conquer lGeneralsl Zero lHour (Sept. 2003) http://www.webhallen.com/prod.php?id=52040&traff=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ye Gods! Deluxez0rs reign supreme. Skall inhandlas. Och jag skall sluta skriva som en fjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Fuck heller att jag pruttar ut pengar för det där. Jag har redan ett C&C-spel, vilket jag uppskattar vara okey, men det är ingenting jag orkar ödsla tid på. Age of Empires II reigns the strategi gengre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts