I lol Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Var hittar man Col filerna på alla bilarna i San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Var hittar man Col filerna på alla bilarna i San Andreas? De e typ "inbyggda" i .dff filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 De e typ "inbyggda" i .dff filerna. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 De e typ "inbyggda" i .dff filerna. Nej det är dom inte... det sas så men när man ersatt en bil som är större o sen skuter ovanför den så träffar den gamla colen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Dom är inbyggda i dff-filen. Annars kan ju du säga var dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Dom är inbyggda i dff-filen. Annars kan ju du säga var dom är. Jag är inte så insatt i bilarna men har själv sett att det blir så, och såg på någon gta sida att dom släppt en col editor med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Dom e visst inbyggda i col filerna, eftersom när man importerar en bil från spelet så får man "chassi" , "hjul" , "col" , m.m. (dörrar och sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Dom e visst inbyggda i col filerna, eftersom när man importerar en bil från spelet så får man "chassi" , "hjul" , "col" , m.m. (dörrar och sånt) Hmm... vissa kanshe inte har col fil då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Alla fordon i spelet har col filer... inbyggda i dff-filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Fega ni är som ger er på grim allihopa, alla är sånna av nån anledning... oscarw_89, dörrarna o de är ju fan i dffen o 3dmodellen, noob ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Fega ni är som ger er på grim allihopa, alla är sånna av nån anledning... oscarw_89, dörrarna o de är ju fan i dffen o 3dmodellen, noob ! Du måste ha missuppfattat mig, med: m.m. (dörrar och sådant); menade jag alla dörrar, luckor, fönster och allt annat som kan gå sönder och inte är själva chassit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Men alltså, när jag bytte en bil (med dff och allt) så var det fortfarande den gammla col:en, och skuggan är ju under Col filen så skuggan var en bit för lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Raderade du den gamla dff:en och txd:n? Alltså du tog inte replace? Tog du rebuild archive efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Men alltså, när jag bytte en bil (med dff och allt) så var det fortfarande den gammla col:en, och skuggan är ju under Col filen så skuggan var en bit för lång Hadde du byggt bilen? För vissa grejer man laddarner har inte skaparen gjort om collition modellen och skuggmodellen (=en latis ). Jag laddade ner en helikopter en gång som hadde samma fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 För vissa grejer man laddarner har inte skaparen gjort om collition modellen Hmm nog det jag råkade ut för då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Raderade du den gamla dff:en och txd:n? Alltså du tog inte replace? Tog du rebuild archive efteråt? Replacade, nepp ingen rebuild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Replacade, nepp ingen rebuild Det brukar inte göra något om man inte rebuildar. Fast om man typ stoppar in nya filer så kan de börja spöka när man inte gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts