Cyper Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag votade ja eftersom det händer mycket konstiga saker här i detta hus.¨ Kommer ihåg en gång i sommras när jag var så jävla trött och tänkte ta och sova länge, jag vakna av att det small till rejält och min dörr hade stängts. Först så trodde jag att det vart kors-drag på nåt sätt jag gick ner från sängen och skulle stänga fönstret men det var redan stängt så jag öppnade dörren igen, jag somnade om och när jag vakna tyckte jag att jag såg nån utanför dörren sen small dörren igen. Jag skynda mig ur sängen för att kolla vem det var, men det var ingen utanför och mina föräldrar var borta. Något rädd man var då Fyfan, det har aldrig hänt mig. Sånt där är läskigt från början men tillslut blir man van. Om det händer igen skrik bara till eller nåt. Och att du såg någon är inte alls konstigt. Har det hänt fler saker hos dig då? eller att nån fler har upplevt något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Detta berättade min far. När jag var mindre så hade jag en byrå i mitt rum, lådorna satt fast så det var omöljigt att få ut dom, alla i huset hade prövat men ingen hade fått ut dom. Senare på kvällen var jag borta och min far var inne i köket och skulle koka kaffe, han tyckte att han hörde något utifrån hallen. När han tittade dit tyckte han att han såg en flicka eller något som gick in i mitt rum, han trodde först att han bara hade sett i syne men senare när jag kom hem så var lådorna i byrån utdragna. Jag sprang till pappa och fråga om han hade rört dom, han förståd inte vad jag pratade om så jag visade han. Sen den kvällen bytte jag rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Detta berättade min far. När jag var mindre så hade jag en byrå i mitt rum, lådorna satt fast så det var omöljigt att få ut dom, alla i huset hade prövat men ingen hade fått ut dom. Senare på kvällen var jag borta och min far var inne i köket och skulle koka kaffe, han tyckte att han hörde något utifrån hallen. När han tittade dit tyckte han att han såg en flicka eller något som gick in i mitt rum, han trodde först att han bara hade sett i syne men senare när jag kom hem så var lådorna i byrån utdragna. Jag sprang till pappa och fråga om han hade rört dom, han förståd inte vad jag pratade om så jag visade han. Sen den kvällen bytte jag rum Fyfan vad äckligt. Men har du prövat att ta kontakt med anden? Det är svårt och fördmoligen skrämande, släck lyset och slappna av. Börja meditera. Du kanske just är en sån person som kan få kontakt, vem vet. Värt att pröva. Funkar det har du upplevt något alldeles speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Fyfan vad äckligt. Men har du prövat att ta kontakt med anden? Det är svårt och fördmoligen skrämande, släck lyset och slappna av. Börja meditera. Du kanske just är en sån person som kan få kontakt, vem vet. Värt att pröva. Funkar det har du upplevt något alldeles speciellt. Du som tror på spöken. Berätta vad som är så äckligt. Om spöken bara plingar, skrapar och drar i byrolåder är det väl inget att vara rädd för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nu tror inte jag på andar men det kanske är så att då kan dom göra grejer vilket känns lite läskigt. Eller att man kanske känner sig iaktagen eller något. What the cluck vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Du som tror på spöken. Berätta vad som är så äckligt. Om spöken bara plingar, skrapar och drar i byrolåder är det väl inget att vara rädd för? Spöken plingar och skrapar inte och drar I byrolådor. Sök på Google, dumby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Spöken plingar och skrapar inte och drar I byrolådor. Sök på Google, dumby. Men det är ju det enda som dina spöken gör, och det är ju du sokm säger att det är läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Men det är ju det enda som dina spöken gör, och det är ju du sokm säger att det är läskigt. Saker som man aldrig varit med om är alltid läskig. Tänk dig okka, som alltid tror på logiska förklaringar, när han inte har någon och inte hittar någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Saker som man aldrig varit med om är alltid läskig. Tänk dig okka, som alltid tror på logiska förklaringar, när han inte har någon och inte hittar någon. Jag tror det finns en ganska simpel förklaring på alla dina ljud. Jag kallar det fantasi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag är ett/en spöke/ande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag tror det finns en ganska simpel förklaring på alla dina ljud. Jag kallar det fantasi Eller en paranormal händelse. Alla fintiserar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jo, särskilt du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jo, särskilt du. Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Precis. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tänk dig okka, som alltid tror på logiska förklaringar, när han inte har någon och inte hittar någon. Ah, du är allt riktigt idiotisk du. Det går verkligen inte in i dig. DUMHUVUD. Jäkla idiot. Kan du inte ta in vad jag säger, fetischäckel? Ja, jag är less på dig. Här har jag skuttat runt och köpt skivor hela dagen, och så kommer du och förstör allt. Pissboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ah, du är allt riktigt idiotisk du. Det går verkligen inte in i dig. DUMHUVUD. Jäkla idiot. Kan du inte ta in vad jag säger, fetischäckel? Ja, jag är less på dig. Här har jag skuttat runt och köpt skivor hela dagen, och så kommer du och förstör allt. Pissboll. Hey, I cant feel the löööv... Lyssna på din musik och bli Mys-okka, gillar honom bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Ah, du är allt riktigt idiotisk du. Det går verkligen inte in i dig. DUMHUVUD. Jäkla idiot. Kan du inte ta in vad jag säger, fetischäckel? Ja, jag är less på dig. Här har jag skuttat runt och köpt skivor hela dagen, och så kommer du och förstör allt. Pissboll. Vad exakt är det som inte går in I mig? Är det lögnerna eller dina påhitt? Det är ju sant. Du är mycket rädd för att det inte ska finnas logiska förklaringar till saker och ting. Finns det inte det så... Finns det endå? EDIT: Tycker man inte som en själv är den andra en idiot? Okej. Du tycker inte som mig. Hum. Förlåt att jag förstörde dig kväll. Redigerad 17 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Vad exakt är det som inte går in I mig? Är det lögnerna eller dina påhitt? Det är ju sant. Du är mycket rädd för att det inte ska finnas logiska förklaringar till saker och ting. Finns det inte det så... Finns det endå? EDIT: Tycker man inte som en själv är den andra en idiot? Okej. Du tycker inte som mig. Hum. Förlåt att jag förstörde dig kväll. Du är ursäktad. Men du förstår verkligen inte vad jag menar. För det första så är är jag inte en logikkrävande människa, vilket jag har försökt förklara. Visst - tro det inte, men så är det. Jag hänvisar till mitt försök till en psykologisk förklaring till dina små "det finns, eftersom ingen kan motbevisa dess existens"-tjoller. Men kan du snälla sluta att ta mig som exempel då det kommer till logikkrävare? Jag tycker att jag har uttryckt mig relativt klart på den punkten. Och nej, jag behöver inte tro på någon våldsbenägen, kroniskt hämndlysten galenpanna på internet som tjafsar om andar för att folk ska känna sig relativt övertygade om att jag inte nödvändigtvis behöver en logisk förklaring. Ursäkta pKz, det kanske blev en för mening. Morr. Nu ska jag spela basket. Hejdå. Zack: heho, jag är fortfarande mysokka. Bara lite sådär lagomt less på idioternas sammansvärning här i tråden. Redigerad 18 februari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Riktigt ruggiga berättelser.. Händer mycket sådant i mitt hus. Men man vänjer sig.. I mitt förra hus, hörde jag ofta en svag, svag, svaaag röst, typ utanför dörren som viskade mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Fyfan vad äckligt. Men har du prövat att ta kontakt med anden? Det är svårt och fördmoligen skrämande, släck lyset och slappna av. Börja meditera. Du kanske just är en sån person som kan få kontakt, vem vet. Värt att pröva. Funkar det har du upplevt något alldeles speciellt. Om saningen ska fram så vågar jag faktist inte det. Är lite rädd av mig själv faktist, jag vet att det inte kan hända särskilt mycket, men om jag får se nått konstigt så följer det med mig livet ut det kan jag lova att det gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts