Explosiv Anka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha det visade sig idag att halva min klass tydligen tror på spöken =/ Vart är samhället på väg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Var det någon form av ironi eller en faktisk respons på min förmåga att respektera? Fan vad jag har spammat idag. Brukar inte vara ironisk så ofta. Nej, jag menar det. Finns många personer som blir förbannad då andra inte tycker som dom sen får vissa för sig att dom alltid har rätt. Explosiv Anka: Vetenskap om det paranormala. Mycket intressant. Siana: *Ectoplasma. Pöhöh, det som andar andar andvänder sig av efter orber processen. (:!!! Redigerad 9 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Brukar inte vara ironisk så ofta. Nej, jag menar det. Finns många personer som blir förbannad då andra inte tycker som dom sen får vissa för sig att dom alltid har rätt. Jag tackar för den uppriktigheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag tackar för den uppriktigheten. Så rörande. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha det visade sig idag att halva min klass tydligen tror på spöken =/ Vart är samhället på väg? Jag vet inte, men det är pinsamt. *Hånflinar åt Cyprez* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag vet inte, men det är pinsamt. *Hånflinar åt Cyprez* Vi hade det muntliga på nationella provet, och vet inte hur men vi kom iallafall in på ämnet spöken. Det visade sig att rätt många var helt övertygade om att spöken fanns, först trodde jag dom förskte vara roliga, men dom var tyvär seriös. Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag är omgiven av tokstollar =P Men Cyprez har du aldrig sett Alfons Åberg: Stick du stygga spöke, för du finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Vi hade det muntliga på nationella provet, och vet inte hur men vi kom iallafall in på ämnet spöken. Det visade sig att rätt många var helt övertygade om att spöken fanns, först trodde jag dom förskte vara roliga, men dom var tyvär seriös. Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag är omgiven av tokstollar =P Men Cyprez har du aldrig sett Alfons Åberg: Stick du stygga spöke, för du finns inte. Ser man på Alfons blir man inte så övertygad av dess existens. När man var liten så var man hundra procent säker på att spöken inte fanns, nu när man blir äldre är det lika bra att fatta. Började förstå verkligheten vid 14-års åldern. Ganska sen. The Dude: Även tokstollar måste få vara klada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hände det något speciellt på den dagen eller den veckan? Om hon inte lyste så mycket måste hon ha varit gjord av ectoplasma ganska länge. Du/nån har aldrig sett små blixtrar/ljus, kan vara olika storlekar. Som ett lysande damkord eller dylikt? Låter intressant. Nej, jag tror inte det hände något speciellt, inte vad jag kan minnas iaf. Nej, har aldrig serr blixtrar/ljus, förutom att katterna är elektriska och man får stötar av att klappa dem ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Ser man på Alfons blir man inte så övertygad av dess existens. När man var liten så var man hundra procent säker på att spöken inte fanns, nu när man blir äldre är det lika bra att fatta. Haha, jo nu när man blir äldre är det bättre att fatta, att spöken inte finns. När jag var mini-mini så trodde jag att spöken fanns, sedan när jag blev ungefär 6 år övergav jag den tanken. Redigerad 9 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha, jo nu när man blir äldre är det bättre att fatta, att spöken inte finns. När jag var mini-mini så trodde jag att spöken fanns, sedan när jag blev ungefär 6 år övergav jag den tanken. Jag är "gammal", och jag tror fortfarande på spöken. Tro mig inte, jag bryr tyvärr inte, jag tror inte åldern spelar någon stor roll, då t.om min bror tror på spöken, och han är 10. Inte för att han tror någon sover i gaderoben, utan därför att han sett mig helt kritvit i ansiktet på morgonen, och det enda man får ur sig är typ andetag. Skulle du se någon familjemedlem så, så skulle jag nog nästan tro att du också skulle tro på spöken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Jag är "gammal", och jag tror fortfarande på spöken. Tro mig inte, jag bryr tyvärr inte, jag tror inte åldern spelar någon stor roll, då t.om min bror tror på spöken, och han är 10. Inte för att han tror någon sover i gaderoben, utan därför att han sett mig helt kritvit i ansiktet på morgonen, och det enda man får ur sig är typ andetag. Skulle du se någon familjemedlem så, så skulle jag nog nästan tro att du också skulle tro på spöken.. Jo, det skulle jag kanske. Men det lustigaste som händer i vårat hus är att det knakar litegrann, eller att en tv smäller till några minuter efter att man stängt av den. Men det är helt normala ljud, vi har inga onormala ljud/uppenbarelser. Så därför tror jag inte på dem. Jag tror på att du tror på spöken, det är ju helt upp till var och en, jag är alltså en sån som inte tror på dem. Redigerad 9 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Nej, jag tror inte det hände något speciellt, inte vad jag kan minnas iaf. Nej, har aldrig serr blixtrar/ljus, förutom att katterna är elektriska och man får stötar av att klappa dem ibland. Okej då. Låter som en slags skyddsängel. Men det lustigaste som händer i vårat hus är att det knakar litegrann, eller att en tv smäller till några minuter efter att man stängt av den. Men det är helt normala ljud, vi har inga onormala ljud/uppenbarelser. Så därför tror jag inte på dem. Dagens lol. ''Jag har aldrig sett ett flygplan, därför tror jag inte på dom'' Redigerad 9 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Okej då. Låter som en slags skyddsängel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Har du inte tänkt på serier där folk kommer till framtiden från dåtiden. De tror aldrig först på "flygande metallsaker" Eller "vagnar som drivs utan hästar" Så varför ska jag tro på något jag aldrig sett eller hört något av på riktigt, förutom sagor och folk över internet som jag inte ens känner ? Okej, har dragit en slutsatts som säger att du inte är så begåvad och fullärd av andar. Vet man ingenting tror man ingenting heller. Jag kan lova dig att andar finns och du kommer själv att få beskåda det då du dör. EDIT:Folk, att tro på andar har inget med åldern att göra. Det handlar om kunskap och tro. Redigerad 9 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Okej, har dragit en slutsatts som säger att du inte är så begåvad och fullärd av andar. Vet man ingenting tror man ingenting heller. Jag kan lova dig att andar finns och du kommer själv att få beskåda det då du dör. Det är ju det jag säger, jag vet inget om dem, har aldrig sett någon eller hört av någon. Alltså tror jag givetvis inte på att de finns, förutom sagor och sånt skit. Har heller aldrig sagt att jag inte kan ändra mig, får jag se en jävel som ligger i min säng någon dag och helt plötsligt svävar upp och iväg genom taket kommer jag givetvis att tänka efter. Men tills dess så håller jag mig till "icke-tron" på andar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Det är ju det jag säger, jag vet inget om dem, har aldrig sett någon eller hört av någon. Alltså tror jag givetvis inte på att de finns, förutom sagor och sånt skit. Har heller aldrig sagt att jag inte kan ändra mig, får jag se en jävel som ligger i min säng någon dag och helt plötsligt svävar upp och iväg genom taket kommer jag givetvis att tänka efter. Men tills dess så håller jag mig till "icke-tron" på andar. Well, hoho, är lite rostlig. Sagor kan vara sanna. Men men, du kommer att ändra uppfattning det vet jag. Du ska själv få uppleva det då du dör, ung eller gammal. Förresten, godnatt. Redigerad 9 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Okej då. Låter som en slags skyddsängel. Är det okej om du väntar tills jag har har fnissat färdigt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Hur i allsin dar SKA man kunna tro på dem när det bara är en massa skitsnack och lögner man får höra? Vid alla gudar, maila över en poltergeist och jag tror dig. *L'Edith* Hittade en rolig länk. Man ser det man vill se. Killen har ringat in de mest långsökta "spöken" jag någonsin sett. Allow me to laugh. http://web.myinky.com/ghost/latest.html Redigerad 9 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Hur i allsin dar SKA man kunna tro på dem när det bara är en massa skitsnack och lögner man får höra? Vid alla gudar, maila över en poltergeist och jag tror dig. *L'Edith* Hittade en rolig länk. Man ser det man vill se. Killen har ringat in de mest långsökta "spöken" jag någonsin sett. Allow me to laugh. http://web.myinky.com/ghost/latest.html Det finna alltid lögner. Tyvärr sitter idioter och ljuger. Mycket synd. Har sett dom där men man vet aldrig. Redigerad 10 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag votade ja eftersom det händer mycket konstiga saker här i detta hus.¨ Kommer ihåg en gång i sommras när jag var så jävla trött och tänkte ta och sova länge, jag vakna av att det small till rejält och min dörr hade stängts. Först så trodde jag att det vart kors-drag på nåt sätt jag gick ner från sängen och skulle stänga fönstret men det var redan stängt så jag öppnade dörren igen, jag somnade om och när jag vakna tyckte jag att jag såg nån utanför dörren sen small dörren igen. Jag skynda mig ur sängen för att kolla vem det var, men det var ingen utanför och mina föräldrar var borta. Något rädd man var då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts