CurunirOfValinor Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej, men jag hade gärna haft det, för jag är enormt nyfiken på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej, men jag hade gärna haft det, för jag är enormt nyfiken på det. Det är inte så roligt. Skrämande. Har jätte lite men jag tycker det är jobbigt fast lite intressant endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Edit: Du är en sån som inte tror på det förän du själv upplever det? Eller när det kommer upp ett enda trovärdligt bevis som stödjer det. Varför forskar man inte i det då? Skulle ju vara grymt revolutionerande om man fick tag på spök-DNA. Hahahaha ahahahhahahaahaha hohoho, era offer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Jag måste ju tro på det jag hör. Tänk dig att du sitter framför datorn och du hör det ''pingla'' I ett rum några meter Ifrån dig. Ibland hör du också andra ljud. Jaja, du går dit och då tystnar ljudet. När du vänder ryggen åt startar det igen. Du står du I centrum där ljudet borde komma ifrån. Trots det kan du inte lokalisera vart det kommer ifrån. Du hittar aldrig det rätta stället. Du ska fixa en sladd bakom datorn. Just innan du kopplar in den drar någon naglarna på ovansidan av skärmen. Du förstår inte heller vad jag menar med obehag. Satt uppe en gång på natten sen kom det sk. ''obehag''. Jag blev så... vet inte men. Klarade inte av att vara kvar så jag gick ner och la mig. Edit: Du är en sån som inte tror på det förän du själv upplever det? Du har psyntomen "schizofren". Detta innebär att man ibland kan se och höra saker som inte finns/händer. Detta är en psykisksjukdom som man har hela livet och det går inte att bli av med, MEN endel jobbar på att ignorera den då folk i personens närhet oftast uppfattar personen som dum/knäpp. Du borde också jobba på att bli av med den. Redigerad 5 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Folk snackar om bevis. Jag bryr mig I stortsätt om vad jag sett. Schizofren? Nej. Det ligger ingen sådan sjukdom I våran släkt alls. Därimot så ligger våran släkt nära varann. Jag har aldrig visat något sådant psymtom. Nej, inte alls. Något som stödjer detta är min kompis. Han hörde också detta ljud. Inte pinglandet, utan ett annat. Jag såg på hans andsikte och hur han frågade. Andsiktet. Jag sa bara ''det fläkten där nere'' eller elementet eller vad jag nu sa. Whatever. Min farmor har ett problem. Hon kan inte sova I rum där folk har dött eller där det finns små små aktiviteter. Vad är beviset? Hon kunde inte sova där. Min mammas väninna har likadant problem. Schizofren? Nej. Man kan höra vilket ljud somhälst då. Man kan inte börja tro att det är fel på en själv I vissa lägen. Det är klart, hörde jag ljud vart jag än var - då kan någor vara fel. Jag hör aldrig ljudet nån annanstans än på övervånningen. Du har nu uppnåt 40%. Känner du, och hör samma sak som jag ökar dina procent kan jag säga. Enormt mycket. Redigerad 5 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Folk snackar om bevis. Jag bryr mig I stortsätt om vad jag sett. Schizofren? Nej. Det ligger ingen sådan sjukdom I våran släkt alls. Därimot så ligger våran släkt nära varann. Jag har aldrig visat något sådant psymtom. Nej, inte alls. Något som stödjer detta är min kompis. Han hörde också detta ljud. Inte pinglandet, utan ett annat. Jag såg på hans andsikte och hur han frågade. Andsiktet. Jag sa bara ''det fläkten där nere'' eller elementet eller vad jag nu sa. Whatever. Min farmor har ett problem. Hon kan inte sova I rum där folk har dött eller där det finns små små aktiviteter. Vad är beviset? Hon kunde inte sova där. Min mammas väninna har likadant problem. Schizofren? Nej. Man kan höra vilket ljud somhälst då. Man kan inte börja tro att det är fel på en själv I vissa lägen. Det är klart, hörde jag ljud vart jag än var - då kan någor vara fel. Jag hör aldrig ljudet nån annanstans än på övervånningen. Du har nu uppnåt 40%. Känner du, och hör samma sak som jag ökar dina procent kan jag säga. Enormt mycket. Jag tror att du är schizofren, gå till psykolog. Du och din mormor inbillar sig. Det är som med allt. Om hon inte skulle ha vetat att någon dött i det där rummet så skulle hon ha sovit jätte gott. Finns ett bra ordspråk som säger "Det man inte vet tar man inte skada utav". Hur är det med gud då? Finns han också i det rummet? Det där med 40% förstod jag inget utav men det fick mig att tro att du är mer galen än tidigare. Redigerad 5 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Jag tror att du är schizofren, gå till psykolog. Du och din mormor inbillar sig. Det är som med allt. Om hon inte skulle ha vetat att någon dött i det där rummet så skulle hon ha sovit jätte gott. Finns ett bra ordspråk som säger "Det man inte vet tar man inte skada utav". Hur är det med gud då? Finns han också i det rummet? Det tror inte jag. Vill inte precis gå på råd av okända. Villken dåre som hälst kan runka och börja prata massor av smörja som kommer direkt från utlösningen. Grejen var väl att hon inte visste det. Annars hade jag inte sagt något. Gud finns I rummet Ibland. Just nu försöker han läxa upp en person skrattar åt andras smarthet och sin egen dumhet. Edit: Det var du som inte förstod 40%-grejen. Alltså är det fel på dig, du säger det själv genom att säga det till mig då du inte tänkte logiskt. Redigerad 5 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Det tror inte jag. Vill inte precis gå på råd av okända. Villken dåre som hälst kan runka och börja prata massor av smörja som kommer direkt från utlösningen. Grejen var väl att hon inte visste det. Annars hade jag inte sagt något. Gud finns I rummet Ibland. Just nu försöker han läxa upp en person skrattar åt andras smarthet och sin egen dumhet. Hahahahhaha. Visste att du skulle säga att din mormor inte visste något. Fan jag är ett geni. Oh no. Ska han döda mig? Ska han verkligen döda mig? :'( Jag finns i alla fall och jag existerar, jag syns osv. Det gör inte din vän gud. Kan du sluta inbilla dig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Hahahahhaha. Visste att du skulle säga att din mormor inte visste något. Fan jag är ett geni. Oh no. Ska han döda mig? Ska han verkligen döda mig? :'( Jag finns i alla fall och jag existerar, jag syns osv. Det gör inte din vän gud. Kan du sluta inbilla dig nu? ''Hon visste det'' sa jag aldrig. Tycker du att jag ska ljuga? Nej, sån är inte jag. Håller mig till sanningen även om jag riskerar att tappa poäng I denna diskusion. Och nej, jag ska inte döda dig. Edit: Vad exakt inbillar jag mig? Redigerad 5 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 ''Hon visste det'' sa jag aldrig. Tycker du att jag ska ljuga? Nej, sån är inte jag. Håller mig till sanningen även om jag riskerar att tappa poäng I denna diskusion. Och nej, jag ska inte döda dig. Edit: Vad exakt inbillar jag mig? Jag sa inte att du skulle döda mig, det vore riktigt pinsamt om du gjorde det. Jag frågade om gud skulle döda mig - mannen med superkrafterna. Du inbillar dig en jävla massa. Att spöken finns och att gud finns och att allt som en vanlig människa vet inte finns. Nu såg jag ett till exempel på att du är schitzofren, du förnekar att du ljuger. Det gör schizofrena snubbar också. Nåväl, har inte tid för munhugg så jag slutar diskutera nu för det är meningslöst att diskutera med en person som blivit hjärntvättat med att gud finns osv redan från uppväxten. Det är som att lära en gammal hund att sitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Edit: Vad exakt inbillar jag mig? Tinitus? Du hör ljud när det är tyst. Du hör naglar skrapa på datorn, det kan vara så att du liksom nuddade din hylla eller vad fan du har och så kom det sån nagel ljud Jag tror inte du är shizo... men du överreagerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nåväl, har inte tid för munhugg så jag slutar diskutera nu för det är meningslöst att diskutera med en person som blivit hjärntvättat med att gud finns osv redan från uppväxten. Det är som att lära en gammal hund att sitta. Men det måste å andra sidan göras så inte ännu fler börjar tro på sånt här trams. Cyprez: Vi skrattar åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag sa inte att du skulle döda mig, det vore riktigt pinsamt om du gjorde det. Jag frågade om gud skulle döda mig - mannen med superkrafterna. Du inbillar dig en jävla massa. Att spöken finns och att gud finns och att allt som en vanlig människa vet inte finns. Nu såg jag ett till exempel på att du är schitzofren, du förnekar att du ljuger. Det gör schizofrena snubbar också. Nåväl, har inte tid för munhugg så jag slutar diskutera nu för det är meningslöst att diskutera med en person som blivit hjärntvättat med att gud finns osv redan från uppväxten. Det är som att lära en gammal hund att sitta. Sant. Det skulle vara pinsamt för mig att döda någon. Bevisar att jag inte klarar av och diskutera. Vem vet, det kanske är du som inbillar dig. Om inte spöken finns är det ganska grymt att man lägger ut pengar på parapsykologi. Jag måste förneka att jag ljuger. Annars har en annan människa fåt mig på andra tankar - fel tankar. Jag kan visst förneka att jag ljuger, många gånger om, men gör det inte då jag VET att jag har rätt. Jag har långt ifrån blivit hjärntvättad. Det är du som vägrar förstå. Dumma kommentarer är helt onödiga och bevisar att det du säger är du osäker på. Du skulle garanterat ha en helt annan åsikt om du nånsin skulle komma hit. Varför ska du dra in Gud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag skulle bara fråga en sak till er som är troende: Har ni ingen som helst logik i kroppen? Det är helt omöjligt att en sönderskjuten (observera: sönderskjuten) katt skulle börja roama runt i huset med en plinga. Detsamma gäller för en osynlig döing som skulle få för sig att använda din skärm som de odödas nagelfil. Det... Är... Helt... Ologiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Men det måste å andra sidan göras så inte ännu fler börjar tro på sånt här trams. Cyprez: Vi skrattar åt dig Varför skrattar du åt Cyprez? Han lägger ju fram jätte trovärdiga bevis och argumenterar bra för sin sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Jag skulle bara fråga en sak till er som är troende: Har ni ingen som helst logik i kroppen? Det är helt omöjligt att en sönderskjuten (observera: sönderskjuten) katt skulle börja roama runt i huset med en plinga. Detsamma gäller för en osynlig döing som skulle få för sig att använda din skärm som de odödas nagelfil. Det... Är... Helt... Ologiskt. Det är ganska ologiskt att rymden är oändlig. Det är ganska ologiskt att den bara slutar. Det är ganska oligiskt att det inte finns nåt bakom. EDIT: Jag försöker inte skapa bevis. Eller det var I allafall inte meningen med tråden. Meningen med tråden var att människor som har upplevt och varit med om detta ska få säga sin sak. Redigerad 5 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag skulle bara fråga en sak till er som är troende: Har ni ingen som helst logik i kroppen? Det är helt omöjligt att en sönderskjuten (observera: sönderskjuten) katt skulle börja roama runt i huset med en plinga. Detsamma gäller för en osynlig döing som skulle få för sig att använda din skärm som de odödas nagelfil. Det... Är... Helt... Ologiskt. Ja, det é det. Spöken finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Och, detta trams är något som vi lägger pengar på. Känns mycket bra, gör det inte? Slemme ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Det är ganska ologiskt att rymden är oändlig. Det är ganska ologiskt att den bara slutar. Det är ganska oligiskt att det inte finns nåt bakom. EDIT: Jag försöker inte skapa bevis. Eller det var I allafall inte meningen med tråden. Meningen med tråden var att människor som har upplevt och varit med om detta ska få säga sin sak. Inte ett dugg ologiskt. Människan har bara allvarliga problem med att förstå sig på oändligheten. (Kom inte och säg vad jag tror du kommer säga...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Inte ett dugg ologiskt. Människan har bara allvarliga problem med att förstå sig på oändligheten. (Kom inte och säg vad jag tror du kommer säga...) Vart går gränsen mellan verklighet? Ingen trode det fanns andra planeter förut heller. Andar är en blyg ''sak'' som sakta men säkert väcker många människors intresse. Säg inte imot eftersom det är så. Det vet alla. Eller bör I allafall alla veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts