Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Morsning, nu é det så att jag behöver hjälp med att ta bilder från videoklipp i Windows Media Player 9.0 men allt bara krånglar. När jag pausar klippet och tar en print screen och klistrar in det i Paint så ligger media-fönstret där det ligger på skrivbordet. Svårt å förklara men ni kanske vet hur jag menar. Den pausade bilden i Windows Media Player ligger där den ligger på skrivbordet, inget som Paint påverkar. Det funkade felfritt med origingal-versionen av Media Player men nu vill jag ha bättre kvalitet och då funkar 9.0 bra. Någon som kan hjälpa mig? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Stäng av videoacc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Stäng av videoacc. Och det betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 STäng av videoaccelerationenmneeeenememenemenemenem hihi Verktyg > Alternativ > prestanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) STäng av videoaccelerationenmneeeenememenemenemenem hihi Verktyg > Alternativ > prestanda Oh! Tack aKi! En blöt kyss kommer inom kort. ÄDIT: Allt står på engelska. För att man ska väl högerklicka på video-bilden? Kan säga att filmen ligger på en sida, så det é ingen fil. ÄDIT2: Hittade det nu! Tack än en gång. Redigerad 5 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Hade samma problem ja. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 När jag tar screenshots i mediaplayer så blir det ingen bild.. Alltså, det blir svart. Why is this happening to me? WHY?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 När jag tar screenshots i mediaplayer så blir det ingen bild.. Alltså, det blir svart. Why is this happening to me? WHY?? Du kanske ska testa det som aKi skrev? STäng av videoaccelerationenmneeeenememenemenemenem hihi Verktyg > Alternativ > prestanda EDIT: jag har samma problem som dig kebab så du är inte ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Hoho, tomtenissar. Eller något sånt Ladda ner VLC -> Högerklicka -> Snapshot. Bilden sparas i Mina bilder. Det var väl enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hoho, tomtenissar. Eller något sånt Ladda ner VLC -> Högerklicka -> Snapshot. Bilden sparas i Mina bilder. Det var väl enkelt? Öhm. ehm. uhm. VLC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 En media spelare. http://www.videolan.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 En media spelare. http://www.videolan.org/ Jahaa..I get it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts