rabarben Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hej! Ville bara tips om ett jättekul som är gratis. Det heter Elastomania men ni kanske redan visste om det. Men vad går detta spel ut på då? Jo du är en snubbe som kör runt på en cross och ska ta alla äpplen och sedan nudda vid en blomma. Mer info finns här Här på den här sidan kan du också ladda ner patchar, andra banor och såkallade LGRs som ändrar utseendet. Du kan också ladda ner shareware version av elma.här Om du vill ha hela registrerade version av elma så får ni googla lite. Då får ni fler "internals" det vill säga dom banor som finns med från början. Oj jag hoppas jaginte glömde något nu.. Jo just det! Det finns även en liten grej som heter Editor. Där kan man göra sina egna banor. Fast i sharware versionen är allt begränsat. Det är inte så jättesvårt heller. För er som är mer avancerade så har SteveEx på gtasajten gjort en liten guide hur man gör ett så kallat bounce. Du behöver visst då ett levpack som heter Abula. Det kan du ladda nerhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Finns redan en tråd låll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 O rly? Vem har inte spelat Elasto Mania? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 För övrigt är inte spelet gratis, det kostar runt 90 spänn tror jag. Jag kom till sista banan på fulla versionen, sen råkade jag ta bort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Finns redan en tråd låll!!! Den har ja gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts