Colan K Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 "något mystiskt sätt bildades vattendroppar några centimeter framför mig" . Och man minns ju gångerna då man vaknade och upptäckte att man hade sovit med dem på sig. Haha, jajävlar, vad dum man var på den tiden . Hoppa i en pool med glasögon på en gång Men duscha med glasögon är ju nog smidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jo, jag har brillor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jojomänsan. Skaffade precis innan jullovet. Dom sitter som en smäck och jag ser allt klarare, allt från minsta förorening till största solnedgång. Plus att tjejerna säger att jag ser ut som Clark Kent med dom...okej jag ljög. Det var min 40-årige farbror som sa det men jag passar i dom iallafall. Ser både hetare och klokare ut med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Bara när solen skiner starkt, då har jag ett par för att jag tycker att jag ser snygg ut, och så blir det behagligare ljus också. I övrigt skulle jag aldrig i livet använda glasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Har utmärkt syn och även om jag skulle haft dåligt så skulle jag aldrig sätta på mig ett par bågar med glas i. Har valt att ínte säga glasögon då det inte är ögon utav glas. Det är bågar med glas i. Bågar ed glas i låter ju halvkorny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Varför fanns inte "nej, men vill ha"? Jag är den ende över sju år som inte har synfel i min familj, och vi misstänker att sexåringen kommer få glasögon med... Jag är den enda som vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Varför fanns inte "nej, men vill ha"? Jag är den ende över sju år som inte har synfel i min familj, och vi misstänker att sexåringen kommer få glasögon med... Jag är den enda som vill ha!!! Varför vill du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) |-|eztbajz. Redigerad 7 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Ska ha när jag kör bileN^^ Ska ha glasögon när jag ska åka bil. ^^ Jag tycker jag börjar se sämre, men det är nog av datorn och att jag spelar lite mera än förut Redigerad 7 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag tycker jag börjar se sämre, men det är nog av datorn och att jag spelar lite mera än förut Haha, oopsi. Tackar. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Nej men jag borde nog seriöst överväga att kolla synen. ser inte vad som står på tavlan i skolan och ser inte heller vad det står på bussar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jo, jag har brillor Har också haft det! Extremt skönt att ha linser som jag har nu. Skaffade det för ett tag sen. Rekomenderar månadslinser. Sen är det kanske lite jobbigt att ha utan eller med glasögon då man tränar TKD. Btw, kul att du skriver I fler forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Nej, jag har det inte men hade inte haft något emot det om jag behövt ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Har beställt Men jag ser smartare ut. Köpte vanliga glasögon och ett annat som är glasögon med inbyggda solbriller Är bara -1 så det är inte så farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Japp. Kopte ett par akta Armani solglasogon for tre veckor sedan for 300 Bath. (c:a 60:-) Tyckte det var lite underligt att de var gjorda i plast men det var akta sa forsaljaren sa det far man ju lita pa... Redigerad 9 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Japp. Kopte ett par akta Armani solglasogon for tre veckor sedan for 300 Bath. (c:a 60:-) Tyckte det var lite underligt att de var gjorda i plast men det var akta sa forsaljaren sa det far man ju lita pa... (:!!! Nej, det får man inte lita på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Nu imorgon ska jag in och prova linser. Gillar jag dom lär jag använda linser framöver, annars ska jag ha dom när vi åker skidor eller moped/MC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts