Jump to content

Har du glasögon?

I lol
 Share

Glasögon?  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kul att du fattar iaf, men då minns du början att sätta i dom.

Klart man prövar igen men man blir ju förbannad efter ett tag, jag får inte tanken "haha jag lyckades inte igen, gör inget, bara testa igen"

snarare en röst inom mig "dieee" ^_^

Jag tänkte aldrig, jag bara testade igen.

Fast det tog iof. inte så lång tid för mig att hitta en teknik som passar mig, så efter bara någon vecka kanske så kunde jag få in dem direkt utan besvär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men jag är inte sån iaf, positiv snorjärs. USH! ^_^

Jag är inte så positiv annars heller.

T ex om jag spelar ett spel, håller på med en sak i spelet och inte klarar det på över tio försök, då börjar jag bli arg.

Och tar det längre tid så kan jag börja dra knytnävar hit och dit, 90% i sängen för jag vill inte förstöra en massa saker, det blir så dyrt i längden.

Men när jag var liten däremot, om jag dog en gång *PANG* så satt dosan i väggen, eller en knytnäve i skrivbordet eller vad som helst.

Har väl blivit lugnare med åren, vilket kanske bidrog till att jag kunde behålla lugnet vad gäller linserna.

Vilket i sin tur kanske bidrog till att jag lyckades lära mig själv en teknik som passar mig innan jag började härja omkring i badrummet så hela huset undrar vad det är frågan om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte så positiv annars heller.

T ex om jag spelar ett spel, håller på med en sak i spelet och inte klarar det på över tio försök, då börjar jag bli arg.

Och tar det längre tid så kan jag börja dra knytnävar hit och dit, 90% i sängen för jag vill inte förstöra en massa saker, det blir så dyrt i längden.

Men när jag var liten däremot, om jag dog en gång *PANG* så satt dosan i väggen, eller en knytnäve i skrivbordet eller vad som helst.

Har väl blivit lugnare med åren, vilket kanske bidrog till att jag kunde behålla lugnet vad gäller linserna.

Vilket i sin tur kanske bidrog till att jag lyckades lära mig själv en teknik som passar mig innan jag började härja omkring i badrummet så hela huset undrar vad det är frågan om.

Dear Master simpa. jädra långt du skrev ^_^

ungefär samma som du skrev men jag har kort stubin och blir gärna arg. inte om nåt går fel utan när det går på nerverna. Mina nerver ska man inte gå på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Das Vote: Nej. ^_^ Hade glasögon från att jag var fem tills jag gick i typ..hmm..tvåan-trean nånting. Sen dess har jag klarat mig prima.

Haha, det var en trevlig tid, ändå. Jag hade glasögonen på mig jämt. Jag tänkte helt enkelt inte på att jag hade dem på mig. Det hände ofta att jag råkade ta med dom in i duschen, märkte inget förrens jag såg att det på "något mystiskt sätt bildades vattendroppar några centimeter framför mig" (w00t) .

Och man minns ju gångerna då man vaknade och upptäckte att man hade sovit med dem på sig.

Haha, jajävlar, vad dum man var på den tiden ^_^ .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor