eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Kul att du fattar iaf, men då minns du början att sätta i dom. Klart man prövar igen men man blir ju förbannad efter ett tag, jag får inte tanken "haha jag lyckades inte igen, gör inget, bara testa igen" snarare en röst inom mig "dieee" Jag tänkte aldrig, jag bara testade igen. Fast det tog iof. inte så lång tid för mig att hitta en teknik som passar mig, så efter bara någon vecka kanske så kunde jag få in dem direkt utan besvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag tänkte aldrig, jag bara testade igen. Fast det tog iof. inte så lång tid för mig att hitta en teknik som passar mig, så efter bara någon vecka kanske så kunde jag få in dem direkt utan besvär. Men jag är inte sån iaf, positiv snorjärs. USH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Men jag är inte sån iaf, positiv snorjärs. USH! Jag är inte så positiv annars heller. T ex om jag spelar ett spel, håller på med en sak i spelet och inte klarar det på över tio försök, då börjar jag bli arg. Och tar det längre tid så kan jag börja dra knytnävar hit och dit, 90% i sängen för jag vill inte förstöra en massa saker, det blir så dyrt i längden. Men när jag var liten däremot, om jag dog en gång *PANG* så satt dosan i väggen, eller en knytnäve i skrivbordet eller vad som helst. Har väl blivit lugnare med åren, vilket kanske bidrog till att jag kunde behålla lugnet vad gäller linserna. Vilket i sin tur kanske bidrog till att jag lyckades lära mig själv en teknik som passar mig innan jag började härja omkring i badrummet så hela huset undrar vad det är frågan om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag är inte så positiv annars heller. T ex om jag spelar ett spel, håller på med en sak i spelet och inte klarar det på över tio försök, då börjar jag bli arg. Och tar det längre tid så kan jag börja dra knytnävar hit och dit, 90% i sängen för jag vill inte förstöra en massa saker, det blir så dyrt i längden. Men när jag var liten däremot, om jag dog en gång *PANG* så satt dosan i väggen, eller en knytnäve i skrivbordet eller vad som helst. Har väl blivit lugnare med åren, vilket kanske bidrog till att jag kunde behålla lugnet vad gäller linserna. Vilket i sin tur kanske bidrog till att jag lyckades lära mig själv en teknik som passar mig innan jag började härja omkring i badrummet så hela huset undrar vad det är frågan om. Dear Master simpa. jädra långt du skrev ungefär samma som du skrev men jag har kort stubin och blir gärna arg. inte om nåt går fel utan när det går på nerverna. Mina nerver ska man inte gå på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Dear Master simpa. jädra långt du skrev ungefär samma som du skrev men jag har kort stubin och blir gärna arg. inte om nåt går fel utan när det går på nerverna. Mina nerver ska man inte gå på. Långt ? Då ska du inte debattera mot mig ^^ Ok, då ska jag akta min steg kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ok, då ska jag akta min steg kanske Beware of da dark side young padawan.. you dont know it's powah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har haft linser i några år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej, har alltid haft bra syn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ska ha glasögon när jag ska åka bil. ^^ Ska nog ta linser endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Pissig syn och den blir allt pissigare. Glasögon, ja. Med bågar från Versace... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Pissig syn och den blir allt pissigare. Glasögon, ja. Med bågar från Versace... Oooh, rich boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 VOTE: Ja... Solglasögon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Jag har Mario Conti-bågar! Ze shit. Och, såklart, typ samma brillor som Francoise Hardy i min signatur! Heho. Editering. Lite smålögn. Det är min mormors. Tihi. Redigerad 6 februari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 VOTE: Ja... Solglasögon... LOL! Glasögon och Solglasögon är två helt olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nej . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Äh vaffan de linser och glasögon är ju samma grej....synfel som synfel... vote: näää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vote: Ja använder dom bara utomhus och vid datorn. Inomhus så mår jag illa när jag har på mig dom. Det har att göra med avståndet, svårt att förklara. Funderar på att skaffa linser. Är det bättre? Ser man normalt som om man aldrig har haft synfel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) ... Redigerad 9 februari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Oooh, rich boy. De kostade bara 2 papp... It's-a niiice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Das Vote: Nej. Hade glasögon från att jag var fem tills jag gick i typ..hmm..tvåan-trean nånting. Sen dess har jag klarat mig prima. Haha, det var en trevlig tid, ändå. Jag hade glasögonen på mig jämt. Jag tänkte helt enkelt inte på att jag hade dem på mig. Det hände ofta att jag råkade ta med dom in i duschen, märkte inget förrens jag såg att det på "något mystiskt sätt bildades vattendroppar några centimeter framför mig" . Och man minns ju gångerna då man vaknade och upptäckte att man hade sovit med dem på sig. Haha, jajävlar, vad dum man var på den tiden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts