Jump to content

Har du glasögon?

I lol
 Share

Glasögon?  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Brukar du också slå I väggarna och vråla då du inte får in linserna?

Haha.

Blod, spöken.. Och nu det här.

Vem fan börjar skrika och slå i väggen bara för att man inte får in linsen på de första försöken ?

Det kallas att överreagera, visst man kan bli lite frustrerad om man har lite bråttom, men om man blir arg så blir det bara svårare att få in dem, och ska du börja skrika och slå i väggen så kan jag garantera att linsen inte kommer lättare på plats.

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.

Blod, spöken.. Och nu det här.

Vem fan börjar skrika och slå i väggen bara för att man inte får in linsen på de första försöken ?

Det kallas att överreagera, visst man kan bli lite frustrerad om man har lite bråttom, men om man blir arg så blir det bara svårare att få in dem, och ska du börja skrika och slå i väggen så kan jag garantera att linsen inte kommer lättare på plats.

^_^

@ x simpa x : har du linser / glasögon ? om inte, för din egen skull.. käft

det är svårt som fan, särskilt som kille, inte den typen som sminkar mig direkt.

och ja, man vill döda nåt, känns bättre efteråt man slått ner väggen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ x simpa x  : har du linser / glasögon ?    om inte, för din egen skull.. käft

det är svårt som fan, särskilt som kille, inte den typen som sminkar mig direkt.

och ja, man vill döda nåt, känns bättre efteråt man slått ner väggen

Jag har linser sen ett år och en dag tillbaka, hade glasögon innan.

Så jag vet exakt vad jag pratar om, visst det var skitbesvärligt att få in dem ibörjan.

Men inte fan började man slå i väggen eller bara ställa sig och skrika i badrummet bara för att man inte fick in dem på dem första försöken, det är väl bara att testa igen ?

Och nu för tiden får jag in dem direkt.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har linser sen ett år och en dag tillbaka.

Så jag vet exakt vad jag pratar om, visst det var skitbesvärligt att få in dem ibörjan.

Men inte fan började man slå i väggen eller bara ställa sig och skrika i badrummet bara för att man inte fick in dem på dem första försöken, det är väl bara att testa igen ?

Och nu för tiden får jag in dem direkt.

Kul att du fattar iaf, men då minns du början att sätta i dom.

Klart man prövar igen men man blir ju förbannad efter ett tag, jag får inte tanken "haha jag lyckades inte igen, gör inget, bara testa igen"

snarare en röst inom mig "dieee" ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor