chiligr Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har bra syn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vote : Nej Har haft glasögon sen i tvåan, men bytte till linser i början av december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har utmärkt syn och även om jag skulle haft dåligt så skulle jag aldrig sätta på mig ett par bågar med glas i. Har valt att ínte säga glasögon då det inte är ögon utav glas. Det är bågar med glas i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vilken klass går du i nu? Var det inte han som hade hoppat av gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ja men ska skaffa linser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Var det inte han som hade hoppat av gymnasiet? Jo, gick i.. 1'an men i gymnasiet (fick glasögon i lågstadiet då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag kan inte ha glasögon på mig... efter 10 sekunder så får jag tårar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag kan inte ha glasögon på mig... efter 10 sekunder så får jag tårar Kan inte och kan inte, du tror inte att dem du har testat har varit ganska starka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej, inga glajjer här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ja men ska skaffa linser Don't! Då förlorar du din fromhet! Le poll: svar ja, använder dom dock inte allt för ofta. Anledning? Jag behöver inte. Plus att jag inte har vant mig särskilt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har utmärkt syn och även om jag skulle haft dåligt så skulle jag aldrig sätta på mig ett par bågar med glas i. Har valt att inte säga glasögon då det inte är ögon utav glas. Det är bågar med glas i. ... Och hur ser jordekorrar ut i dina ögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har haft glasögon sen 1'an, skiftar med glasögon och linser, är lat :"> Brukar du också slå I väggarna och vråla då du inte får in linserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vote : Ja men ska skaffa linser inom snar framtid . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Brukar du också slå I väggarna och vråla då du inte får in linserna? Erhm.. ja ilskan växer i en och man får inte in dom ***** linserna.. död åt linser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Brukar du också slå I väggarna och vråla då du inte får in linserna? Haha. Blod, spöken.. Och nu det här. Vem fan börjar skrika och slå i väggen bara för att man inte får in linsen på de första försöken ? Det kallas att överreagera, visst man kan bli lite frustrerad om man har lite bråttom, men om man blir arg så blir det bara svårare att få in dem, och ska du börja skrika och slå i väggen så kan jag garantera att linsen inte kommer lättare på plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Haha. Blod, spöken.. Och nu det här. Vem fan börjar skrika och slå i väggen bara för att man inte får in linsen på de första försöken ? Det kallas att överreagera, visst man kan bli lite frustrerad om man har lite bråttom, men om man blir arg så blir det bara svårare att få in dem, och ska du börja skrika och slå i väggen så kan jag garantera att linsen inte kommer lättare på plats. @ x simpa x : har du linser / glasögon ? om inte, för din egen skull.. käft det är svårt som fan, särskilt som kille, inte den typen som sminkar mig direkt. och ja, man vill döda nåt, känns bättre efteråt man slått ner väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 ... Och hur ser jordekorrar ut i dina ögon? Platt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) @ x simpa x : har du linser / glasögon ? om inte, för din egen skull.. käft det är svårt som fan, särskilt som kille, inte den typen som sminkar mig direkt. och ja, man vill döda nåt, känns bättre efteråt man slått ner väggen Jag har linser sen ett år och en dag tillbaka, hade glasögon innan. Så jag vet exakt vad jag pratar om, visst det var skitbesvärligt att få in dem ibörjan. Men inte fan började man slå i väggen eller bara ställa sig och skrika i badrummet bara för att man inte fick in dem på dem första försöken, det är väl bara att testa igen ? Och nu för tiden får jag in dem direkt. Redigerad 5 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vote: Nej, använder aldrig glasögon. Har dock haft linser ett tag som jag aldrig haft några problem med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag har linser sen ett år och en dag tillbaka. Så jag vet exakt vad jag pratar om, visst det var skitbesvärligt att få in dem ibörjan. Men inte fan började man slå i väggen eller bara ställa sig och skrika i badrummet bara för att man inte fick in dem på dem första försöken, det är väl bara att testa igen ? Och nu för tiden får jag in dem direkt. Kul att du fattar iaf, men då minns du början att sätta i dom. Klart man prövar igen men man blir ju förbannad efter ett tag, jag får inte tanken "haha jag lyckades inte igen, gör inget, bara testa igen" snarare en röst inom mig "dieee" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts