Patrik Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej. Provade synen sist då jag skulle ta körkortstillstånd och hade då perfekt syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ja! 1ch b1N g££|<! Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vote. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vilken klass går du i nu? 9an går han i. Jag har inte ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej, men jag skulle behöva. Jag ser som en pannkaka i vissa ljussättningar och då speciellt i den mysko nyansering som är befintlig i det klassrum där jag läser tyska. Mina dåliga betyg i tyskan tror jag till en marginell del beror på just mina synfel. Jag ser inte vad som står på tavlan och kan därför inte svara rätt i läxförhörsbokgrejsimojset som vi har. Må det vara en dålig bortförklaring, må det vara saningens ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej, men jag skulle behöva. Jag ser som en pannkaka i vissa ljussättningar och då speciellt i den mysko nyansering som är befintlig i det klassrum där jag läser tyska. Mina dåliga betyg i tyskan tror jag till en marginell del beror på just mina synfel. Jag ser inte vad som står på tavlan och kan därför inte svara rätt i läxförhörsbokgrejsimojset som vi har. Må det vara en dålig bortförklaring, må det vara saningens ord... Sätt...dig...långt...fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Sätt...dig...långt...fram? Das ich do. Det hjälper en gnutta men inte tillräckligt. Men som sagt; må det vara en dålig bortförklaring eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej usch, har linser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har linser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Inte ännu, men framtiden är öppen... tror jag kommer att fixa det inom en snar framtid.. möjligtvis kontaktlinser men mina ögon är känsliga så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Nej, men har linser. en fråga till er andra med linser: En optiker sade till mig att man skall vara utan linser 2dagar i veckan ,stämmer detta? Redigerad 5 februari, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har haft glasögon sen 1'an, skiftar med glasögon och linser, är lat :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Noppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej, Men jag har linser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har haft glasögon sen 1'an, skiftar med glasögon och linser, är lat :"> Vilken klass går du i nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej, men har linser. en fråga till er andra med linser: En optiker sade till mig att man skall vara utan linser 2dagar i veckan ,stämmer detta? Ingen som sagt något om de under de 4-5 åren jag haft linser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts