I lol Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vote: Nej Hur är det med er övriga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Näj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Mmm. Funderar på kontaktlinser vid nästa byte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nä ser alltid lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nepp. Hade när jag var liten tills dom kom fram till att man inte kan fixa mitt fel. Ska nog testa synen snart för jag tycker att jag börjar se dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jupp, har glasögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har inte glasögon, om jag skulle ha ett synfel skulle jag använda linser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nope, hade när jag var en liten sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vote : Nej,linser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ja, men jag vill ha linser och ska skaffa när jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Min syn är aningen nedsatt, men jag vågar vägra glasögon/linser. Go me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej, testade synen för nån vecka sen, jag såg perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Mmm. Funderar på kontaktlinser vid nästa byte. Jag har haft glasögon men har nu månadslinser. Mycket bättre! Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Min syn är aningen nedsatt, men jag vågar vägra glasögon/linser. Go me. Me too. För mycket dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Enda i familjen som inte har det. Men sen är jag en über-människa så det kan man förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej. Linser is da shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej, jag ser som en fullvuxen falk på jakt efter något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vote .ja har haft glasögon sen 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vote .ja har haft glasögon sen 6:an Vilken klass går du i nu? Ska skaffa Hoppas det bara blir läsglasögon som tanter och gubbar har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts