Jump to content

Är du vaken- tråden

Siana
 Share

Recommended Posts

Fan vad trist jag har. Och man känner sig så ensam när folk loggar ut, en efter en. Här samlas den arma skara som faktiskt fortfarande är vaken. Lås när solen kommer igen. OM den kommer. :'(

Själv är jag knappt trött. Tänkte spela WoW- men Europaservrarna är ju tomma. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du ville inte spela WoW, din svikare. Såg att StellHell var online. Var ingen glädjedödare nu, kära Stellan. :'(

--

Hmm... Låt mig gissa, StellHell är online bara för att skrämma skiten ur eventuella spammare?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är också vaken, inte speciellt trött, även om jag steg upp kl. 06.30 imorse. Jo, helt frivilligt, faktiskt :rolleyes:

Wut? Vaknade du av dig själv? Kändes det inte wicked i magen då? Är alltid läskigt när inte matsmältningen hänger med.

L'Edith:

Online: Siana, Kalan, IceCandy, Thunder, StellHell

... Blir nog inte så många posts.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wut? Vaknade du av dig själv? Kändes det inte wicked i magen då? Är alltid läskigt när inte matsmältningen hänger med.

L'Edith:

Online: Siana, Kalan, IceCandy, Thunder, StellHell

... Blir nog inte så många posts.

Jo, jag vaknade av mig själv. Kollade lite på "Det våras för stumfilmen" igårnatt. Den började kl 2 på natten, somnade väll efter en halvtimme med kläderna på ovan på täcket. Satte mig vid datorn på morgonen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...