Martin-123 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Någon som har en 3ds max 7 uinstall fil? Råkade ta bort mappen och nu går den inte att ta bort! Adda på msn eller pm:a om du vill dela ut en sådan! Redigerad 6 februari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ingen som har??? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Kolla om det inte går att ta bort på Kontrollpanelen>Lägg till eller ta bort program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Kolla om det inte går att ta bort på Kontrollpanelen>Lägg till eller ta bort program. Det funkar inte. Det kommer bara upp en ruta om att mappen ej finns. För jag tog bort mappen så nu funkar det inte att avinstallera eller installera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Klant, så går det när man är klantig/noob o inte har betalt för programmet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Klant, så går det när man är klantig/noob o inte har betalt för programmet ! Öhhh, det var en gratis version jag laddade hem från deras hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Ta bort ur registret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Ta bort ur registret. Hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Öhhh, det var en gratis version jag laddade hem från deras hemsida! Skyll dig själv då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Skyll dig själv då ! Haha, vad menar du? Martin-123, konstigt, tar det någon plats då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Haha, vad menar du? Martin-123, konstigt, tar det någon plats då? Nej, nu har jag tagit bort det ur registret. Men det ligger ändå kvar. Det är tydligen en MSI fil som fattas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts